  • 21. Data: 2011-09-29 17:09:08
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j5v7og$c30$3@news.onet.pl...
    > On 28.09.2011 02:35, Araneus Diadematus wrote:
    > /.../
    >
    > Przegapiłeś.

    No, mogło się zdarzyć. W końcu nie pracuję w zawodzie już 11 lat.

    (...)
    > Jak dostajesz zlecenie uszkodzenia, to ono obejmuje zakres od centrali po
    > gniazdko w ścianie u abonenta.

    Nadal jednak to element sieci.
    Więcej, prędzej powiem (choć IMHO naciągane to), że linia jest elementem
    centrali, niż centrala elementem linii, co jednak nie przeczy, że centrala
    jest elementem sieci. To tylko inny poziom...

    --
    Proszę, podpisz petycję...
    http://www.petycje.pl/petycja/7778/

  • 22. Data: 2011-09-29 17:29:06
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-29 19:09, Araneus Diadematus pisze:

> [...]
    > centrali, niż centrala elementem linii, co jednak nie przeczy, że
    > centrala jest elementem sieci. To tylko inny poziom...

    Podejrzewałem, że od wielu lat ktoś próbuje zrobić mnie w trąbę. Na
    studiach mi kazano wierzyć, że przełącznica główna ma stronę stacyjną i
    liniową, a czy ktoś kiedykolwiek widział jakąkolwiek stację na centrali
    telefonicznej???

    Na swoje wytłumaczenie mogę dodać tylko tyle, że przedmiot ten wykładał
    późniejszy wiceprezes tp. Pewnie miał w tym jakiś cel, żeby mnie
    otumanić :-P

    Dlatego proszę o łagodny wymiar kary i wzięcie pod uwagę wszystkich
    okoliczności.

    Łączę stosowne wyrazy,

    M.

  • 23. Data: 2011-09-29 17:33:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Podejrzewałem, że od wielu lat ktoś próbuje zrobić mnie w trąbę.

    NTG. Tutaj nie dyskutujemy na temat Poczty Polskiej.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2011-09-29 17:49:50
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > NTG. Tutaj nie dyskutujemy na temat Poczty Polskiej.

    Ale w tamtych czasach to było jedno i to samo :-)

  • 25. Data: 2011-09-29 17:54:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Ale w tamtych czasach to było jedno i to samo :-)

    Jednak *od wielu lat* (konkretnie od dwudziestu) nie jest.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2011-09-29 17:59:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Jednak *od wielu lat* (konkretnie od dwudziestu) nie jest.

    Ale to zbrodnicze zdarzenie miało miejsce właśnie WTEDY.

  • 27. Data: 2011-09-29 18:15:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > Ale to zbrodnicze zdarzenie miało miejsce właśnie WTEDY.

    Zrozumiałem, że nie chodzi o jeden zbrodniczy incydent, lecz o proces
    ciągły, który się nie zakończył. To zresztą musi być rzecz niełatwa,
    takie przekształcanie instrumentów perkusyjnych w dęte blaszane.

    Jarek

    --
    bęben nagana, sześć gniazd | niedojrzałe wiersze
    lecz w jedno nabój zmieszczę | chrystusowe lata

  • 28. Data: 2011-09-29 22:10:13
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:j629ol$dk4$1@news.onet.pl...

    > Podejrzewałem, że od wielu lat ktoś próbuje zrobić mnie w trąbę. Na
    > studiach mi kazano wierzyć, że przełącznica główna ma stronę stacyjną i
    > liniową, a czy ktoś kiedykolwiek widział jakąkolwiek stację na centrali

    Takowoż zeznałem nieco wcześniej...

    > telefonicznej???

    Niom, ja... to łącznica IMHO...
    (już nie wnikam w niuanse, bo się zrobi conajmniej praca licencjacka...)

    > Na swoje wytłumaczenie mogę dodać tylko tyle, że przedmiot ten wykładał
    > późniejszy wiceprezes tp. Pewnie miał w tym jakiś cel, żeby mnie otumanić
    > :-P

    Wiesz... wykładowca od BHP, w mojej ZSZ (pozdrawiam pana Jerzego N.) przy
    omawianiu odmrożeń, bezkrytycznie podchodził do tego, wbijając, że to należy
    natrzeć śniegiem. Gdzieś znalazłem, że jest niuans na to pozwalający, ale
    zasadniczo, śnieg nacierany roztapia się, uwalniając wodę, a ta paruje,
    ciepło parowania wody jest największe ze znanych ciał, a to OIMW dzięki
    wodorowi, z którego się skada. Co się stanie, jak z odmrożonego ciała
    jeszcze odbierzemy porcję ciepła? W normalnych warunkach wspomniany niuans
    nie zachodzi, Na szczęście nie dałem się przekonać, za co również się kajam,
    na szczęście na centrali nigdy tak zimno nie miałem :)

    > Dlatego proszę o łagodny wymiar kary i wzięcie pod uwagę wszystkich
    > okoliczności.

    Uniewinniam cię, wyrok jest prawomocny :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 29. Data: 2011-10-01 18:50:35
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > nie zachodzi, Na szczęście nie dałem się przekonać, za co również się
    > kajam, na szczęście na centrali nigdy tak zimno nie miałem :)
    A ja i owszem. Na kontenerze 1000C poniżej 0 Lace dostawały drgawek, a
    Zespoły Symulacji Preselecji olewały totalnie robotę :). Jednym słowem,
    centrala stawała.

    Pzdr.
    Kferro

  • 30. Data: 2011-10-01 18:53:57
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl>

> [...]
    > Na swoje wytłumaczenie mogę dodać tylko tyle, że przedmiot ten wykładał
    > późniejszy wiceprezes tp. Pewnie miał w tym jakiś cel, żeby mnie otumanić

    Łatwiej zostać prezesem niż dobrym fachmanem :).

    Pzdr.
    Kferro