  • 31. Data: 2011-10-01 19:38:41
    Temat: Re: Mam w>=?czon? blokadÍ po>=?czeO anonimowych i nie zawsze dzia>=a.
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl> wrote:
    > U?ytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisa>=
    > w wiadomo?ci news:j629ol$dk4$1@news.onet.pl...
    >
    > ?atwiej zostaE prezesem ni? dobrym fachmanem :).

    Akurat w tym przypadku nie było najgorzej. Zresztą powinieneś pamiętać
    Mirka Ż. :-)

  • 32. Data: 2011-10-04 09:57:12
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej Podenkiewicz" <kferro@.orangie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A ja i owszem. Na kontenerze 1000C poniżej 0 Lace dostawały drgawek, a

    Obiło mi się za mojej roboty tamże, choć od kogoś, kto pracował na MN60, że
    był epizod na mojej, że temperatura spadła coś około zera i (dokładnie nie
    pamiętam co to było) przelicznik? Zaczął zachowywać sie dość dziwnie, a
    zbudowany był w oparciu o bramki na elementach dyskretnych, trzeba było
    farelkami dmuchać. Generatory R2 i odbiorniki zdaje się "trzymay fason"

    > Zespoły Symulacji Preselecji olewały totalnie robotę :). Jednym słowem,
    > centrala stawała.

    Czyli im mniej elektroniki,tym pewniejsze działanie... wspomniana przeze
    mnie pepicka MN60 z generatorów to miała chyba 2040 jako jedynka i 2400 Hz
    jako zero, CCiTT nr 4, do tego chyba na lampach OIDP, poza tym,
    półprzewodniki były chyba tylko w matrycach diodowych do przeliczników.
    Panel nadzoru (na głośnik) chyba też był lampowy... Technik mówił, że
    centrali było to obojętne, chodziła należycie.
    Nie wiem, jak Strowger, w nim zasadniczo jedyna elektronika, to diody w
    obwodach wybieraków. Ale piasty i smar/olej w nich...?

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 33. Data: 2011-11-16 22:10:51
    Od: S P 1 Q X L <S...@S...PL>

    W dniu 2011-09-26 23:27, rageofhonor pisze:
    > Zamówiłem przez błękitną linię blokadę połączeń anonimowych. Wszystko
    > jest pięknie bo sprawdzałem przez komórkę ale czasami się taki delikwent
    > prześliźne. Dlaczego nie zawsze ta usługa działa? Dzwonili ostatnio do
    > mnie z banku i instytutu badania opini publicznej. Wszystko to
    > połączenia anonimowe. Na wyświetlaczu mam wtedy kreski. TPSA zamiast je
    > zablokować przepuściła je dalej. Sprawdzali już linię i ELTEL twierdził
    > że linia jest OK i problem jest po stronie TEPSY. Gdzie szukać błędu?

    Miałem identycznie, CLIRY z UPC np. dodzwaniały się. Zgłosiłem jako
    awarię ACRa i kazałem naprawić oraz reklamacja za cały miesiąc opłaty za
    CID, bo ACR bez CID nie działa w TPSA. W ciągu tygodnia się uporali (na
    centrali) dzwoniąc do mnie 2, albo 3 razy, jakiś bardziej qmaty technik.
    Kiedy usłyszał ze wiem o czym mówię, wziął się za robotę i dokonał
    PODOBNO niemożliwego :)

    TL

  • 34. Data: 2011-12-15 14:05:28
    Temat: Re: Mam włšczonš blokadę połšczeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    a...@p...pl napisał(a):

    > nie dzwonili do ciebie z banku, tylko z call center, u ktorego to bank
    > zamowil usluge "dreczycielstwa". Takie call center ma duzo mozliwosci
    > kombinowania przy identyfikacji. Wiec mozna przyjac, ze jak na
    > wyswietlaczu wyswietlaja ci sie glupoty, lub brakuje identyfikacji, to
    > na 1000% dzwonia cwaniaczki i wtedy nie nalezy odbierac takich
    > polaczen. No bo skoro masz wlaczona blokade, a ktos sie przeslizgnal,
    > to znaczy ze kombinuje.

    a jakie to mają większe możliwości ?

  • 35. Data: 2011-12-15 15:42:54
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    On 2011-12-15, <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > a jakie to mają większe możliwości ?

    Moga wstawic dowolna bzdure w CLIPie J

    TP

  • 36. Data: 2011-12-16 00:18:41
    Temat: Re: Mam wĹ?ĹĄczonĹĄ blokadÄ? poĹ?ĹĄczeĹ? anonimowych i nie zawsze dziaĹ?a.
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moga wstawic dowolna bzdure w CLIPie J

    Problem nadal aktualny. Jak poinformowałem babkę że mam blokadę połączeń
    anonimowych to powiedziała przepraszam. Czyli nadal to u mnie nie działa jak
    powinno. TEPSA mowi że znowu naprawiła ale coś im nie wierzę.

  • 37. Data: 2011-12-17 18:58:15
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Gru, 01:18, "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > anonimowych to powiedziała przepraszam. Czyli nadal to u mnie nie działa jak
    > powinno. TEPSA mowi że znowu naprawiła ale coś im nie wierzę.

    Działa tak jak powinno. Blokowane są tylko(!) połączenia z
    identyfikacją zastrzeżoną
    (CLIR) a przepuszczane wszystkie inne np. bez (jakiejkolwiek)
    identyfikacji.

    Ircys