    Date: Mon, 19 Apr 2010 00:27:36 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    <v...@4...com>

    J.F. pisze:

    > No, dochodzi jeszcze sprawa tankowania, nadal robimy wyscig na 50
    > okrazen, a nie 1/4 mili :-)

    Nadal chyba lepiej wozić ze sobą dużo paliwa niż tankować albo oszczędzać.

    > mysle ze dodatkowe pol litra silnika popchalo by bardziej.

    Pod warunkiem braku zwężki.
    Magazynowanie energii już wygenerowanej przez silnik ma tylko sens
    jeżeli są jakieś ograniczenia na wytwarzanie tej energii.
    Ewentualnie pozostaje kwestia zużycia paliwa, ale tu też raczej cudów
    nie będzie.