eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Apr 2010 00:27:36 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
    <4bcb4b22$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@4...com>
    <4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <4bcb8226$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    In-Reply-To: <v...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4bcb8757$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.249.146
    X-Trace: 1271629655 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 83.23.249.146:22910
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273636
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:

    >> Gdyby mu dać możliwość skręcania to kto wie.
    >> Ruchoma aerodynamika i jeszcze by się okazało że dragster nie musi nawet
    >> zwalniać przed zakrętami ;)
    >> A pierwszy na mecie byłby ten zawodnik który dał radę funkcjonować w
    >> warunkach najwyższych przeciążeń :)
    >
    > No, dochodzi jeszcze sprawa tankowania, nadal robimy wyscig na 50
    > okrazen, a nie 1/4 mili :-)

    Nadal chyba lepiej wozić ze sobą dużo paliwa niż tankować albo oszczędzać.

    >> W WRC to jest już 1230kg, więc balastu się zabiera dużo.
    >> Tam dorzucenie 100kg czegoś co popcha samochód w zamian za minimalne
    >> podniesienie środka ciężkości to już byłby dobry interes.
    >
    > mysle ze dodatkowe pol litra silnika popchalo by bardziej.

    Pod warunkiem braku zwężki.
    Magazynowanie energii już wygenerowanej przez silnik ma tylko sens
    jeżeli są jakieś ograniczenia na wytwarzanie tej energii.
    Ewentualnie pozostaje kwestia zużycia paliwa, ale tu też raczej cudów
    nie będzie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: