-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
n.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 19 Apr 2010 00:27:36 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
References: <hqej1o$9p2$1@news.onet.pl> <u...@4...com>
<4bcb4b22$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4bcb6c37$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<4bcb7525$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@4...com>
<4bcb7995$0$19163$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@4...com>
<4bcb8226$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
<v...@4...com>
In-Reply-To: <v...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4bcb8757$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.249.146
X-Trace: 1271629655 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 83.23.249.146:22910
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273636
[ ukryj nagłówki ]J.F. pisze:
>> Gdyby mu dać możliwość skręcania to kto wie.
>> Ruchoma aerodynamika i jeszcze by się okazało że dragster nie musi nawet
>> zwalniać przed zakrętami ;)
>> A pierwszy na mecie byłby ten zawodnik który dał radę funkcjonować w
>> warunkach najwyższych przeciążeń :)
>
> No, dochodzi jeszcze sprawa tankowania, nadal robimy wyscig na 50
> okrazen, a nie 1/4 mili :-)
Nadal chyba lepiej wozić ze sobą dużo paliwa niż tankować albo oszczędzać.
>> W WRC to jest już 1230kg, więc balastu się zabiera dużo.
>> Tam dorzucenie 100kg czegoś co popcha samochód w zamian za minimalne
>> podniesienie środka ciężkości to już byłby dobry interes.
>
> mysle ze dodatkowe pol litra silnika popchalo by bardziej.
Pod warunkiem braku zwężki.
Magazynowanie energii już wygenerowanej przez silnik ma tylko sens
jeżeli są jakieś ograniczenia na wytwarzanie tej energii.
Ewentualnie pozostaje kwestia zużycia paliwa, ale tu też raczej cudów
nie będzie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.04.10 01:51 J.F.
- 19.04.10 07:32 Agent
- 19.04.10 08:18 Robson
- 19.04.10 09:03 Tomasz Pyra
- 19.04.10 09:32 J.F.
- 19.04.10 09:46 Jakub Witkowski
- 19.04.10 09:52 krzysiek82
- 19.04.10 11:22 Shadowchaser
- 19.04.10 11:40 Cavallino
- 19.04.10 13:30 Shadowchaser
- 19.04.10 13:34 Cavallino
- 19.04.10 13:40 Gregorius
- 19.04.10 13:44 Shadowchaser
- 19.04.10 13:49 Cavallino
- 19.04.10 14:01 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu