eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Data: 2010-04-18 22:19:15
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 18 Apr 2010 20:10:44 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Wikipedia mówi że w klasie LMP1 doładowany silnik benzynowy może mieć
    > 4.0l, a diesel 5.5l.
    > W LMP2 albo 4.5l atmosferyczny, 2.0 turbo-benzyna, a 4.4l turbo-diesel.
    >
    > Co jest dużo bardziej "prodieslowskie" niż inne konkurencje motorsportów
    > gdzie pojemność przeliczeniową doładowanego silnika dla benzyny liczy
    > się x1.7, a dla diesla x1.5.

    Prodieslowski w LMS jest dystans. Jeśli np. Pescarolo tankuje co
    bodajże 11-13 kółek (jedno kółko ~13km), a Audi czy PUG zarabia
    na jednym stincie dwa kółka (wszystkich kółek wychodzi około
    380) to jest to już jakiś konkretny zysk.

    > Pytanie jeszcze czy nie ma tam narzuconych maksymalnych obrotów silnika
    > i innych regulacji.

    Określona zwężka, określone ciśnienie doładowania i pojemność
    zbiornika, zmniejszona zresztą dla diesli jakiś czas temu.



    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: