  • Data: 2011-08-10 23:20:14
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-10 23:03, Piotr W. pisze:

    > Rozumiem, że jak nie masz przednich przeciwmgielnych zainstalowanych
    > przez producenta
    > to ich nie założysz mimo że jest instalacja (kable, miejsce na
    > przekaźnik i włącznik.)

    To jest przewidziane homologacją, a jak sam wcześniej napisałeś,
    do tego "dodatkowego" przeciwmgielnego nie było stosownej instalacji,
    a wręcz dziurę musiałeś wiercić, by żarówkę wsadzić.

    Sytuacja zdecydowanie inna, niż ją próbujesz przedstawić...

    > Podobnie dealerzy nie powinni nic z własnej inicjatywy doinstalowywać.
    > Producent nie przewidział i basta....:)

    Nadal piszesz o tym samym?

    > Masz np. CB ? chyba nie, producent nie przewidział......przykłady można
    > mnożyć...

    Coś Ci się pomyliło - co ma CB wspólnego z oświetleniem pojazdu oraz
    homologacją?

    > Nie należy też instalować żądnych wynalazków włączających automatycznie
    > światła mijania,

    Bez związku.

    > instalować nawet homologowanych świateł do jazdy dziennej ...itp.itd etc
    > Producent nie przewidział też tylnego przeciwmgielnego w moim
    > niegdysiejszym FSO 1500.

    Masz pecha. W moje Warszawie też nie było przeciwmgielnego, ale jakoś
    mi nie przyszło do głowy, by zrobić 2.

    > Ale ustawodawca przewidział, że ten rocznik który posiadałem winien mieć
    > takie światło
    > i musiałem doinstalować.

    Eeee tam - bzdury gadasz. Pasy w Warszawie zakładałem bez obowiązku
    ich posiadania.

    > Był przyzwyczajony do Polonezów....

    Polonezów to miałem z 5 i nic z tego nie wynika poza wiedzą na różne
    tematy...

    > A więc moje dwa kolejne Nissany i sąsiada Seat to wyjątki na świecie w
    > tym temacie...
    > Mamy wyjątkowe auta....:)

    Żadne wyjątkowe - przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem wcześniej.