  • 51. Data: 2013-08-19 07:27:02
    Temat: Re: Mam pomysła !
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości >
    Wniosek taki, że za rozwiązanie lepsze zostanie uznane dawanie
    > mandatu "z urzędu" (drogą administracyjną).
    > Lepsze dla budżetu oczywiscie.
    > Trudność taka, że trzeba ustalić kto ma mandat dostać, bo
    > jeśli powodem "potrzeby ucieczki" był inny pojazd, to rzecz
    > jasna on powinien być obdarowany :)

    Administracyjnie: mandat się należał. Kto ma płacić?
    Z punktu widzenia państwa jako odbiorcy mandatu to wszystko jedno kto zapłaci.

    J.

  • 52. Data: 2013-08-19 07:28:24
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Że ten, który to wymyśla jest debilem.

    Czyli się przyjmie.

    J.

  • 53. Data: 2013-08-19 10:09:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-18 18:50, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Puknij się w głowę

    Ty pierwszy, tylko mocno.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2013-08-19 10:11:08
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-08-17 14:43, DJ Abelson(R) pisze:

    > To by była jeżdżąca trumna koleś.
    Koleś - jakbyś przyjął "logikę" tfurców niektórych przepisów oraz
    większości speców od lokalizacji fotoradarów to by było dokładnie na
    odwrót ;-)
    Jacek

  • 55. Data: 2013-08-20 21:43:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Aug 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Której ?

    Było, umiejący czytać znajdą.

    > ZAKODOWANY

    Nie.

    > A tu chodzi o ROZKODOWANY.

    Niezakodowany tekst ma postać fizycznych znaczków na papierze,
    papirusie tudzież dziur w granicie.
    Tekst przesyłany komputerowo jest ZAWSZE zakodowany.

    A standard przewiduje spory zapas na przesyłanie w formie
    tekstowej czegoś co NIE JEST TEKSTEM (np. link w HTML).

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2013-08-20 22:05:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Aug 2013, Jan Koval wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >
    > Administracyjnie: mandat się należał. Kto ma płacić?
    > Z punktu widzenia państwa jako odbiorcy mandatu to wszystko jedno kto zapłaci.

    Mam szukać optymalnego "rozsądnego" rozwiązania, czy losować
    co zapoda ustawodawca? ;)
    W istniejących przepisach chyba przewidziano wszystkie kombinacje,
    z p. widzenia interesów państwa "optymalna" jest chyba ta, która
    obciąża właściciela :P
    Pozostaje kwestia "otwarcia" drogi do regresu (bo nie można
    żądać zapłacenia kary za siebie).

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2013-08-21 16:32:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > papirusie tudzież dziur w granicie.
    > Tekst przesyłany komputerowo jest ZAWSZE zakodowany.

    Pierdoły do kwadratu. Zakodowany odnosi się do kodowania quoted-printable a
    nie kodowania w ogóle. Jak tekst jest dłuższy (tekst niezakodowany) to ma
    być zakodowany w wielu liniach. I te linie mają być krótsze niż 80 znaków
    (zakodowane w qp), ale po rozkodowaniu jest to ciągle ten długi tekst (tekst
    niezakodowany). Po prostu nie pojąłeś podstaw qp.

    Specyfikacja z 1996 roku http://www.rfc-editor.org/rfc/rfc2045.txt

    > A standard przewiduje spory zapas na przesyłanie w formie
    > tekstowej czegoś co NIE JEST TEKSTEM (np. link w HTML).

    Puknij się. "Content-type: text/plain" w nagłówku oznacza, że w treści jest
    wyłącznie tekst. Wszystkie odnośniki są tylko substytutami odnośników jakie
    występują w HTML. Żeby były odnośnikami trzebaby zakodować w text/html albo
    inny, który te odnośniki oferuje.