  • 41. Data: 2013-08-17 14:43:26
    Temat: Re: Mam pomysła !
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-08-15 10:38, Jacek pisze:

    > Każde nowe auto ma wmontowany GPS z modułem, który uniemożliwia jazdę z
    > prędkości wyższą, niż przypisana na danym odcinku drogi.

    To by była jeżdżąca trumna koleś.

  • 42. Data: 2013-08-17 16:05:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > I nie miałeś racji co przeczytałeś nie tylko w mojej wypowiedzi.

    Coś Ci się ubzdurało. Chyba nawet tych odpowiedzi nie zrozumiałeś. Potrzeba
    niełamania linii jest oczywista i ma odbicie w specyfikacjach, które to
    umożliwiają.

  • 43. Data: 2013-08-17 19:49:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-17 16:05, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Coś Ci się ubzdurało. Chyba nawet tych odpowiedzi nie zrozumiałeś.
    > Potrzeba niełamania linii jest oczywista i ma odbicie w specyfikacjach,
    > które to umożliwiają.

    Obawiam się że ty nie zrozumiałeś lub coś ci się ubzdurało.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-08-17 20:54:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Aug 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Coś Ci się ubzdurało. Chyba nawet tych odpowiedzi nie zrozumiałeś.

    A Ty specyfikacji.

    > Potrzeba niełamania linii jest oczywista

    No jasne. Jak linia jest 300-znakowym linkiem HTML to się jej nie łamie.

    > i ma odbicie w specyfikacjach, które to umożliwiają.

    O właśnie - z zastrzeżeniem, że TEKST powinien był łamany do 80 znaku.

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2013-08-17 21:05:18
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 17 sierpnia 2013 14:43:26 UTC+2 użytkownik DJ Abelson(R) napisał:

    > To by była jeżdżąca trumna koleś.
    >

    > --

    Dlaczego tak uważasz?

  • 46. Data: 2013-08-17 22:14:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Obawiam się że ty nie zrozumiałeś lub coś ci się ubzdurało.

    Kazio

  • 47. Data: 2013-08-17 22:15:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > A Ty specyfikacji.

    Której ?

    > No jasne. Jak linia jest 300-znakowym linkiem HTML to się jej nie łamie.

    Bez związku

    > O właśnie - z zastrzeżeniem, że TEKST powinien był łamany do 80 znaku.

    ZAKODOWANY

    A tu chodzi o ROZKODOWANY.

  • 48. Data: 2013-08-17 22:25:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > A co powiesz o tych od prostych ogórków, drabiny i innych idiotyzmów UE.
    > Myślisz, że tego nie klepną?

    Będzie test, obstawiam że też są debilami.

  • 49. Data: 2013-08-18 12:49:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-17 22:14, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Kazio

    To teraz jeszcze przeproś i nie wprowadzaj więcej innych w błąd.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2013-08-18 18:50:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To teraz jeszcze przeproś i nie wprowadzaj więcej innych w błąd.

    Puknij się w głowę