-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mam pomysła !
Date: Thu, 15 Aug 2013 22:03:16 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 45
Message-ID: <kujc65$5dq$1@node1.news.atman.pl>
References: <520c937a$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<520c98f7$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<kuiaqo$atr$1@node2.news.atman.pl>
<520cb7b9$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
<kuierc$64l$1@node1.news.atman.pl>
<104p0jk5kg1sw$.1nyo1s6nwqcju$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1376596997 5562 46.21.210.209 (15 Aug 2013 20:03:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Aug 2013 20:03:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
In-Reply-To: <104p0jk5kg1sw$.1nyo1s6nwqcju$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501567
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2013-08-15 21:32, Użytkownik J.F. napisał:
>> Ubezpieczyciel w odróżnieniu od ciebie wie jak działają takie same
>> i podobne kagańce w pojazdach ciężarowych i autobusach.
>> I zniżek nie stosuje. Dlaczego miałby stosować o osobowych ?
>
> A skad wiesz ze nie stosuje ?
Bo wiem co było jak wprowadzano ograniczenia prędkości i systemy
monitorujące.
> Nawet jesli jawnej znizki nie ma, to mu po prostu wyjdzie inna
> szkodowosc.
I zyska ubezpieczyciel.
> Choc jesli wszystkie maja ogranicznik, to sie ten powod schowa wsrod
> innych.
Busy i autobusy mają ograniczniki prędkości a ciężarowe systemy
monitorujące i zapisujące prędkość.
>>>> dlaczego durny urzędas
>>>> miałby kłopotać się zmianami ograniczeń na podległych mu drogach ?
>>> Bo potężna grupa kierowców tego zażąda?
>>> 1. Wiesz jak się ustala ograniczenia? Domyślnie 50, jak są wypadki to 40
>>> jak są wypadki to 30. A dla czego są wypadki? Jakość dróg, jakość aut,
>>> wyszkolenie kierowców i.... prędkość. Gdyby za pierwszym razem naprawdę
>>> wszyscy jechali 50km/h - nie byłoby wypadków. skoro były to wprowadzono
>>> surowsze restrykcje. jak wszyscy z GPSami pojadą 50, to nie będzie
>>> trzeba takich restrykcji.
>
> Tylko ze jakis urzedas wpadnie na pomysl - w miescie wolno 50, a tu
> jest wies. Chodnika nie ma, dzieci ida do szkoly, rowerow duzo,
> swiatel nie maja - no to u nas bezpieczna predkosc to 30 :-)
>
> I pojedziesz 30, a urzednik dostanie nagrode za poprawe bezpieczenstwa
> ruchu drogowego :-)
> A jak po 15h zasniesz za kolkiem i przywalisz w drzewo ... to widac
> miejsce niebezpieczne, trzeba ograniczyc do 70 :-)
W tę stronę niestety to idzie.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.13 22:19 k...@g...com
- 15.08.13 22:21 Liwiusz
- 15.08.13 22:31 kakmar
- 16.08.13 00:19 k...@g...com
- 16.08.13 00:43 Liwiusz
- 16.08.13 02:48 k...@g...com
- 16.08.13 08:22 ddddddd
- 16.08.13 09:54 p...@g...com
- 16.08.13 11:05 RadoslawF
- 16.08.13 11:13 John Kołalsky
- 16.08.13 12:11 J.F.
- 16.08.13 12:13 J.F.
- 16.08.13 12:14 Jan Koval
- 16.08.13 12:17 Jan Koval
- 16.08.13 12:24 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo