  • 81. Data: 2010-12-28 20:48:35
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    news:4f7c01fc-88cd-4a7c-8b7f-e484df19dd96@t8g2000prh
    .googlegroups.com...
    > Jednak nie spodziewalem sie, ze czeka mnie koszmar przy obsludze
    [...]
    > 1. Co dotkne ekranu, to wariuje i otwiera przypadkowe opcje, musze
    > ciagle cofac, poprawiac. A przede wszystkim obchodzic sie z telefonem
    > jak z jajkiem, tzn. klamstwem jest ze taki maly telefon obsluguje sie
    > jedna reka - zeby uniknac ciaglego przypadkowego wlaczania sie
    > niepotrzebnych komend/opcji z widzetow czy ikon na ekranie, to i tak
    > trzeba go trzymac jedna reka, a druga delikatnie sie pier...c z
    > dotykaniem ikon (tym bardziej na wielkich dotykowcach).

    Wez Ty sie upewnij, czy masz ten touchscreen poprawnie skalibrowany
    albo lepiej - przejdz sie do sklepu Apple w swoim miescie i pomacaj
    sie z telefonem iPhone 4 - bedziesz wiedzial jak dobrze zrobiony
    dotykowiec powinien dzialac. :-)

    To co oceniasz na podstawie swojego dziadostwa, i do tego pewnie
    z jakas naklejka na ekranie co to bardzo uposledza dzialanie dotykowego
    ekranu nie jest reprezentacyjne dla wszystkich telefonów z touchscreen.

    Powiem Ci tyle - iPhone 4 dziala idealnie, nie mam zadnych,
    podkreslam ZADNYCH problemów z touchscreenem, mimo
    ze jest bardzo czuly i wystarcza musniecia - nie musze z nim
    walczyc i zdecydowanie uzywam telefon jedna reka, z pisaniem
    SMSów na wirtualnej klawiaturze wlacznie.

  • 82. Data: 2010-12-28 20:51:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    > A to Ci historia. Znajomemu kiedyś wyleciał z ręki telefon... na wieży
    > telekomunikacyjnej.
    > Przeleciał 40m w pionie, zanim uderzył o podłoże.

    Jakie podłoże? Beton? Trawa?

    > Oderwała się od niego bateria i roztrzaskała i wyłamała się antana.
    > Z nową baterią i anteną... telefon zadziałał bez żadnego problemu.
    >
    > Tak kiedyś konstruowano takie rzeczy. Był to model Ericssona (chyba 388).

    Ciekaw jestem czy to rzeczywiście telefon był taki dobry czy też może
    upadek na antenę po prostu zamortyzował siły i byłaby inna rozmowa
    gdyby walnął inną częścią obudowy o betonową posadzkę.

  • 83. Data: 2010-12-29 05:23:56
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Uzytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > walczyc i zdecydowanie uzywam telefon jedna reka, z pisaniem
    > SMSów na wirtualnej klawiaturze wlacznie.

    Teraz zima, a ty, aby odebrac, czy zadzwonic musisz rekawiczki sciagac,
    zaajefajne, zadny problemów ;)

  • 84. Data: 2010-12-29 13:19:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "gosmo" <t...@m...pl> wrote in message
    > Teraz zima, a ty, aby odebrac, czy zadzwonic musisz rekawiczki sciagac,
    > zaajefajne, zadny problemów ;)

    Zima zima, a ja bez rekawiczek chodze, to raz...
    A dwa - dla osób które musza w rekawiczkach tez wymyslono rozwiazanie:
    http://www.google.com/#sclient=psy&tbs=shop:1&q=ipho
    ne+gloves&fp=7692d49383e9d2f6
    Dla chcacego nic trudnego.

  • 85. Data: 2010-12-29 13:23:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-29 06:23, gosmo pisze:

    > Teraz zima, a ty, aby odebrac, czy zadzwonic musisz rekawiczki sciagac,
    > zaajefajne, zadny problemów ;)

    Co za myslenie gołodupca

    a) sluchawka BT
    b) sluchawki z przyciskiem dla biedoty
    c) w mojej limuzynie nie ma mrozu

  • 86. Data: 2010-12-29 14:33:15
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Gru, 21:48, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > walczyc i zdecydowanie uzywam telefon jedna reka, z pisaniem
    > SMS w na wirtualnej klawiaturze wlacznie.

    I ja nie mialem problemow z touchscreenem, chyba nie zrozumiales o co
    mi chodzilo. Moja ocena to nie ocena konkretnego modelu telefonu ani
    konkretnego kalibrowania, a obsługi dotykowej. Tyle i az tyle.
    Co do "dziadostwa", wez jakiegokolwiek dotykowca (w tym swojego
    iPhone'a) do jednej reki, ale nie trzymaj nieruchomo wslepiajac sie z
    luboscia we wspanialy ekran i latajace obrazki, ale rusz reka, np. na
    chwile ja opusc, machnij nia, porusz czy cokolwiek zrob - i sprobuj
    pomyslec, gdzie bylo wtedy najwygodniej trzymac kciuk.
    Albo jak juz nie chcesz machac reka trzymajac taki wspanialy sprzet,
    to - jak jestes praworeczny - wloz lewa reke to kieszeni i szybko
    obsluz prawa reka ze cztery opcje/czynnosci jedna po drugiej POD
    WARUNKIEM, ze miales do czynienia z klawiszowcem nie dawniej, niz
    miesiac wczesniej. Bo jak obslugiwales klawiszowca dawniej, to juz
    zapomniales, co znaczy latwa i szybka obsluga telefonu
    Zreszta temat dla mnie zamkniety, odezwalem sie ze wzgledu na jakies
    "dziadowskie" epitety :-/.

  • 87. Data: 2010-12-29 15:32:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-29 15:33, Janeo pisze:

> [...]
    > zapomniales, co znaczy latwa i szybka obsluga telefonu
    > Zreszta temat dla mnie zamkniety, odezwalem sie ze wzgledu na jakies

    Nie widze powodu by chwalic sie publicznie iz potrafi sie grzebac w
    kieszeniach .... powiedz nam jak na klawiszowcu przesuwasz strony www

  • 88. Data: 2010-12-29 16:40:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Co za myslenie gołodupca
    >
    > a) sluchawka BT
    > b) sluchawki z przyciskiem dla biedoty
    > c) w mojej limuzynie nie ma mrozu

    Od razu gołodupca...
    Nie mów mi że nosa z limuzyny nie wystawiasz na mróz.

  • 89. Data: 2010-12-29 16:45:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janeo" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > I ja nie mialem problemow z touchscreenem, chyba nie zrozumiales o co
    > mi chodzilo. Moja ocena to nie ocena konkretnego modelu telefonu ani
    > konkretnego kalibrowania, a obsługi dotykowej. Tyle i az tyle.

    To znaczy czego konkretnie? Bo opisywałeś problemy z touchscreenem.
    Ja nie muszę w iPhone naciskać ikonek parę razy aby uzyskać efekt,
    nie muszę cofać ekranów błędnie wywołanych naciśnięciem sąsiedniej
    ikony - więc co? Albo masz chu**wy touchscreen w telefonie albo masz
    coś nie tak z koordynacją ruchową, czyli jesteś inwalidą... :-)

    Albo jedno albo drugie.

> [...]
    > chwile ja opusc, machnij nia, porusz czy cokolwiek zrob - i sprobuj
    > pomyslec, gdzie bylo wtedy najwygodniej trzymac kciuk.

    Może Twój telefon jest za duży albo rękę masz za małą? :-)
    Naprawdę nie mam problemów z trzymaniem telefonu i ruszaniem ręką :-)

> [...]
    > miesiac wczesniej. Bo jak obslugiwales klawiszowca dawniej, to juz
    > zapomniales, co znaczy latwa i szybka obsluga telefonu

    ??? O czym Ty mówisz? Co ma włożenie lewej ręki do kieszeni
    z obsługą telefonu prawą ręką??? Naprawdę nie rozumiem!!!
    Może Ty masz rzeczywiście jakieś problemy z koordynacją ruchową?
    Proponuję odwiedzić lekarza, bo coś z Tobą bracie nie jest jak należy!

    > Zreszta temat dla mnie zamkniety, odezwalem sie ze wzgledu na jakies
    > "dziadowskie" epitety :-/.

    No dla mnie sprawa jest teraz jasna - nie telefon jest problemem tylko Ty
    :-)

  • 90. Data: 2010-12-29 16:46:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie widze powodu by chwalic sie publicznie iz potrafi sie grzebac w
    > kieszeniach .... powiedz nam jak na klawiszowcu przesuwasz strony www

    Ale on nie pisał o manipulowaniu telefonem w kieszeniu...
    On napisał aby włożyć lewą rękę do kieszeni a telefon obsługiwać prawą.
    Ma chłopak jakieś problemy z koordynacją ruchów skoro to stanowi dla
    niego jakąś trudność.