  • 31. Data: 2010-12-09 18:38:37
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: "s@piens" <kolmi.no$pam@o2.pl.invalid>

    Ja wlasnie po 4 czy 5 latach korzystania z dotykowca wymienilem go na
    klasyczna sluchawke z klawiszami i.. ale ulga! Nie moge sie nadziwic, ze
    korzystanie z telefonu moze byc tak wygodne, szybkie i mozliwe jedna
    reka! :)

    A do "mobilnego" browsowania w necie i aplikacji jest netbook / tablet,
    telefon ma byc do dzwonienia. Zwlaszcza, ze zwykly telefon w potrzebie
    da radia posluchac, poczte odbierze, pozycje GPS wyznaczy.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2010-12-09 18:42:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-09 11:10, Janeo pisze:
    > DOTYKOWIEC TO ISTNY KOSZMAR. Juz jestem wlasciwie zdecydowany go
    > odprzedac i kontynuowac prace na starym z Java albo kupic nowy model
    > klawiszowy na Javie + WiFi. Nie przypuszczalem, ze moda na dotykowce
    > (wszystkie) moze tak skrzywic ludziom obiektywna ocene obslugi takiego
    > telefonu.

    Mylisz się. Dotykowiec (a przynajmniej mój LG GT505) to cudowna sprawa.
    Taki mały komputerek i to mi odpowiada :-) Przyciski są duże, że nawet
    jeszcze ani razu nie wyciągnęłam rysika (czy jak mu tam) z obudowy telefonu.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-12-09 18:49:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-09 14:57, Janeo pisze:
    > Dzieki za dobre intencje, to rzeczywiscie bylby najlepszy wybor z
    > serii Nokii bo do tego z darmowyą Ovi Maps, ale to nie zarty :-). Nie
    > po to myslalem o zmianie komorki na przelomie 2010 / 2011, zeby
    > kupowac starszy model 2008 ze starym slimaczacym sie, zawieszajacym
    > Symbianem z procesorem 369 MHz oraz brakiem wspomnianego 30fps... :-
    > o.
    > Tak, na pewno kupiłbym taki E66, gdyby procesor byl 600 Mhz i
    > video30fps.

    Masz 10 dni na zwrócenie telefonu. Minął już ten termin?

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-12-09 19:31:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    JoteR pisze:

    > Wiemy, wiemy, w co drugim poście głosisz tę deklarację ideową.
    walczyłem o to prawo, i nie odbieram go innym. Tymbardziej jeśli sam
    czegoś spróbowałem (a pierwszym moim modelem dotykowym był ericsson,
    który nic nie wiedział o sony) i poczułem ze to totalna porażka albo
    genialny wynalazek, to czemu mam sie nie podzielić tą informacją z
    innymi? nie każdy czyta _Wszystkie_ moje listy jak Ty.

    > O, następny z syndromem oblężonej twierdzy? Podasz może jakieś przykłady
    > tego "tępienia"?
    znajdź dowolny list jana s. - ulubieniec Waldka G.
    Ty jesteś drugi, tyle ze tępisz płacących za tosamo mniej.
    > Bo jak na razie to głównie z Twojej strony płynie
    > agresja wobec wszystkiego,(...)
    jak rozumiem krytyke, ale teraz to przegiąłeś. mozesz jakiś przykład
    podać? bo w takim razie musze zmienić leki.

    > "promocji" musi kupić, żeby mu minuta wyszła o 2 grosze taniej.
    nieaktualne. mam abo w Palyu, 60min za 1zł wiec nie da sie boksować o 2
    grosze bo minuta kosztuje mniej niz 2 grosze. Popa też mam bo trzyma
    mnie 1000min na orange i stacjonarne.
    > O, teraz faktycznie możesz poczuć się "tępioną mniejszością" ;->
    PRzyzwyczaiłem sie.

    ToMasz

  • 35. Data: 2010-12-09 19:35:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
[...]

    A jak ktoś do Ciebie dzwoni to nie odbierasz, gdyż przyjemnie wibruje? :> MSPANC

  • 36. Data: 2010-12-09 20:13:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > znajdź dowolny list jana s. - ulubieniec Waldka G.

    Że niby iJasio tępi dotykowce? Będąc fanbojem swojego wymarzonego a
    niosiągalnego dlań iPhona? No bardzo Cię proszę...

    > Ty jesteś drugi, tyle ze tępisz płacących za tosamo mniej.

    Może nie zauważyłeś, ale ja tylko odpowiadam na wycieczki tych, co chcą mi
    wmówić, że białe jest czarne i na odwrót. Ale masz szansę - za miesiąc
    kończy mi się cyrograf. Proszę, przekonaj mnie, żebym nie podpisywał
    następnego.

    > jak rozumiem krytyke, ale teraz to przegiąłeś. mozesz jakiś przykład
    > podać?

    Proszę bardzo, to tyko kilka niczym nie sprowokowanych wrzutek z Twojej
    strony:

    "po pierwsze przestań używać windowsa"

    "> co jest przyczyną takiego zachowania się Windowsa?

    windows.

    ToMasz"

    "nie mam windowsa... tym bardziej w pracy, a-sio!"

    I najśmieszniejsze:

    "przepraszam za lekki bełkot, ale nie mam windowsa"

    > bo w takim razie musze zmienić leki.

    Ja Ci nie wmawiam choroby, tylko wzmożoną nerwowość, kiedy temat schodzi na
    Windows, wcześniej na abonament, a teraz na dotyk.

    > mam abo w Palyu,

    Niewierny ToMasz wetknął palec do rany i uwierzył? Hosanna!

    Tylko kto mnie będzie teraz nawracał na prepaid?

    JoteR

  • 37. Data: 2010-12-09 20:25:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:28, Janeo pisze:
> [...]
    > Jesli dyskusja prowadzi do wskazania na koniecznosc szczegolnej uwagi/
    > dokladnosci przy obsludze malego ekranu, to nie to bylo tematem mojego
    > watku, gdyz na to nie ma co narzekac (SE Xperia X10 mini-pro ma
    > wyjatkowo czuly ekran i nawet na maciupcich ikonkach 3x3mm
    > pochodzacych z aplikacji MoreIcons przy lada dotkniecieciu reaguja bez
    > pudla (ekran pojemnosciowy i rysiki niepotrzebne). Zreszta
    > potwierdzaja to niezalezne opinie.
    > Mnie chodzi o przypadkowe dotkniecia i warjacje ekranu plus 3x wieksza
    > ilosc majdrowania zeby cos uzyskac - charaktrystyczne dla WSZYTKICH

    X10mini mozna wykastrowac z wszystkich widgetow i skrotow i zostawic
    JEDEN na glownym ekranie co raczej UNIEMOZLIWIA wariowanie i frustracje
    z powodow nie umiejetnosci poslugiwania sie ekranem

  • 38. Data: 2010-12-09 20:28:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-09 19:38, s@piens pisze:
> [...]
    > klasyczna sluchawke z klawiszami i.. ale ulga! Nie moge sie nadziwic, ze
    > korzystanie z telefonu moze byc tak wygodne, szybkie i mozliwe jedna

    Wszystkim ktorzy nie mieli iPhona wspolczujemy

  • 39. Data: 2010-12-09 20:33:43
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 gru 2010 21:28, Jan Strybyszewski pisze:

    > Wszystkim ktorzy nie mieli iPhona wspolczujemy

    Współczujemy wszystkim, którzy używają iPhona do wszystkiego

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 40. Data: 2010-12-09 21:23:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-09 19:31, Piotr M pisze:
    > Ale, albo telefon się używa, albo głaszcze puka i smyra:) Mój tryb
    > życia, pracy, niestety nie pozwala na smyranie:)

    Smyrać nie musisz, możesz sobie pykać jak w klawiaturę.

    --
    animka