  • 21. Data: 2010-12-09 14:54:44
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 05:57:17 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > Dzieki za dobre intencje, to rzeczywiscie bylby najlepszy wybor z
    > serii Nokii bo do tego z darmowyą Ovi Maps, ale to nie zarty :-). Nie
    > po to myslalem o zmianie komorki na przelomie 2010 / 2011, zeby
    > kupowac starszy model 2008 ze starym slimaczacym sie, zawieszajacym
    > Symbianem z procesorem 369 MHz oraz brakiem wspomnianego 30fps... :-
    > o.
    > Tak, na pewno kupiłbym taki E66, gdyby procesor byl 600 Mhz i
    > video30fps.

    aaa... to przepraszam, nie wiedziałem, że ty to do fapfapingu potrzebujesz,
    myślałem, że do zwykłego używania - bo do tego starcza idealnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 22. Data: 2010-12-09 15:01:17
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 15:54, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > aaa... to przepraszam, nie wiedzia em, e ty to do fapfapingu potrzebujesz,
    > my la em, e do zwyk ego u ywania - bo do tego starcza idealnie.
    ...mysle, wiec jestem, stad biore pod uwage, ze nastepny z umowy za 2
    lata.
    ps: do "uzywania" mozesz kupic model sprzed 5 lat.

  • 23. Data: 2010-12-09 15:14:01
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2010-12-09 11:10, Janeo pisze:

    > Musze obiektywnie przyznac, ze jedynych wlascicieli telefonow
    > dotykowych ktorych sklonny jestem rozumiec to tych, co sa "rabnieci"
    > na punkcie siedzenia z nosem w internecie i tu rzeczywiscie potrzebny
    > im ekran nie tylko dotykowy, ale i ekran duzy, a ten wariujacy od
    > przypadkowych dotkniec ekran daloby sie wytrzymac juz z musu.

    ja jestem wrogiem dotykowców, ale ostatnio mam do czynienia z
    Samsungiem Avila i jakoś nawet nawet to wygląda :)

    --
    Kupa!

  • 24. Data: 2010-12-09 15:17:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości grup
    > To moze jednak rysik ? :-)
    >
    > Lepiej nie. Wczoraj widziałem w autobusie jak pewna dziewczyna starała
    > się coś zrobić na dotykowcu za pomocą rysika. Autobus przyhamował i mało
    > co nie walnęła głową w rurę. :)
    doi znudzenia będe powtarzał wszystkim którzy czasem potrzebują
    rozdzielczości dotykowca, wygody klawiaturowca i sterowania jednym
    palcem: samsung i780. klawiarurka, tępy dotyk i genialna muszka pod
    kciukiem. da sie wszystko, totalnie wszystko (poza kalibrcją ekranu)
    zrobić jedną ręką, nawet jadąc na rowerze.

    ToMasz

    PS do wątkotwórcy. podzielam Twoją opinie o negatywnych cechach
    dotykowców. niestety jesteśmy w mniejszości, co gorsza, tępionej mniejszości

  • 25. Data: 2010-12-09 15:19:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 07:01:17 -0800 (PST), Janeo napisał(a):

    > ps: do "uzywania" mozesz kupic model sprzed 5 lat.

    dokładnie tak, zwłaszcza, że małe ekrany nie porzebują wielu megaherców, co
    w dodatku odwdzięcza się ładowaniem co 3-4 dni zamiast dwa razy na dobę.
    Tak właśnie jak E71 czy E66.
    Oferują wszystkie niezbędne funkcje, łącznie z kilkoma nawigacjami do
    wyboru.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 26. Data: 2010-12-09 16:21:52
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Gru, 16:19, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Dnia Thu, 9 Dec 2010 07:01:17 -0800 (PST), Janeo napisa (a):

    > dok adnie tak, zw aszcza, e ma e ekrany nie porzebuj wielu megaherc w, co
    > w dodatku odwdzi cza si adowaniem co 3-4 dni zamiast dwa razy na dob .
    > Tak w a nie jak E71 czy E66.
    Tak, ale to nie jest takie proste, bo jesli wziac pod uwage
    koniecznosc 30fps to nie na starych wolnych procesorach. Tak wiec jak
    jedno ok, drugiego brak.
    Xperia X10 mini-pro byla dla mnie idealem dopoki nie doswiadczylem
    "urokow telefonow z ekranami dotykowymi".... szlag by trafil cholerna
    mode... Wroce do klawiszowej Javy.

  • 27. Data: 2010-12-09 17:07:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > PS do wątkotwórcy. podzielam Twoją opinie o negatywnych cechach
    > dotykowców.

    Wiemy, wiemy, w co drugim poście głosisz tę deklarację ideową.

    > niestety jesteśmy w mniejszości, co gorsza, tępionej mniejszości

    O, następny z syndromem oblężonej twierdzy? Podasz może jakieś przykłady
    tego "tępienia"? Bo jak na razie to głównie z Twojej strony płynie agresja
    wobec wszystkiego, co nowe, dotykowe, windziane czy abonamentowe. Może w
    końcu przyjmiesz do wiadomości, że nie każdy czuje się komfortowo w
    powyciąganym sweterku, ze starym klawiszowcem z (za przeproszeniem) Allegro,
    nerwowo obliczający na komuteropodobnym wyrobie z AMD i VIA w środku i
    Linuchem na pokładzie, ile zdrapek i w jakiej "promocji" musi kupić, żeby mu
    minuta wyszła o 2 grosze taniej.
    O, teraz faktycznie możesz poczuć się "tępioną mniejszością" ;->

    JoteR

  • 28. Data: 2010-12-09 17:25:12
    Od: Dominik & Monika <m...@c...invalid>

    JoteR pisze:

> [...]
    > z AMD i VIA w środku i Linuchem na pokładzie, ile zdrapek i w jakiej
    > "promocji" musi kupić, żeby mu minuta wyszła o 2 grosze taniej.

    Aleś błyskotliwy. Jak salceson.

    --
    Dominik & Co (z domku)
    Mundus vult decipi, ergo decipiatur.

  • 29. Data: 2010-12-09 18:14:53
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachciarach)@vp.pl>

    maszz racje jak korzystac z dotykowca zima w rekawiczkach ;) nie idzie nic
    zrobic na dworze bez sciagania rekawic :) a na zwyklym da sie cos wyklikac
    ;)

  • 30. Data: 2010-12-09 18:31:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Pogrążam się z Tobą w smutku i oczywiście w pełni Cie rozumiem. Sam
    kirdyś po 3 miesięcznej walce posłałem dotykowca w diabły, mimo dobrego
    foto, fajnego ekranu itd itd.
    Ale, albo telefon się używa, albo głaszcze puka i smyra :) Mój tryb
    życia, pracy, niestety nie pozwala na smyranie :)

    Może zrobię drugie podejście do dotytkowca ale z klawiaturką qwerty.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."