  • Data: 2010-12-10 07:20:54
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No widzisz, i tu sa drobne pytania:
    > -czy zawsze nosisz netbooka przy sobie, co bedzie jak trzeba bedzie
    > chocby rozklad jazdy telefonem obejrzec.
    > -pozycje GPS wyznaczy .. a na mapie pokaze ? Bo w samochodzie to juz
    > pewnie nawigowal nie bedzie ?
    > -poczte odbierze .. a tam tresc w zalaczniku w html, wordzie, excelu
    > czy PDF ..
    >
    > J.
    Na te skądinąd dobre pytania jest i dobra i prosta odpowiedź( a pewnie
    nie jedyny wariant takowej odpowiedzi zresztą);
    -na pewno prawie każde Blackberry to potrafi i to nawet bez usługi BIS
    czy BES/posiadanie takiej usługi zmienia tylko poziom kosztów przesyłu
    danych.
    -a i pewnikiem symbianowe aparaty też tak potrafią.

    barek