  • Data: 2010-12-09 23:05:10
    Temat: Re: Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 21:25, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    > X10mini mozna wykastrowac z wszystkich widgetow i skrotow i zostawic
    > JEDEN na glownym ekranie co raczej UNIEMOZLIWIA wariowanie i frustracje
    > z powodow nie umiejetnosci poslugiwania sie ekranem
    Umiejetnosc poslugiwania sie ekranem posiadam, a usuniecie wszystkich
    ikon czy widzetow to wlasnie wykastrowanie i pozbawienie cechy
    wlasciwej dotykowca. No ale nawet ukrycie ich w katalogach przy pom.
    ADW.Launcher niewiele daje, bo tez przy byle musnieciu katalogi sie
    sie otwieraja, a dalej nieraz aplikacje, itd. i dawaj, zaczyna sie po
    raz n-ty wielokrotne naciskanie klawisza powrotu...przeciez telefon
    trzeba jakos trzymac jedna reka, a kciuk na ekranie najczesciej robi
    to zamieszanie... :-/

    On 9 Gru, 19:31, Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    > Pogrążam się z Tobą w smutku i oczywiście w pełni Cie rozumiem.
    > Sam kiedyś po 3 miesięcznej walce posłałem dotykowca w diabły, mimo dobrego
    > foto, fajnego ekranu itd itd.
    > Ale, albo telefon się używa, albo głaszcze puka i smyra :) Mój tryb
    > życia, pracy, niestety nie pozwala na smyranie :)
    > Może zrobię drugie podejście do dotytkowca ale z klawiaturką qwerty.
    Ja w przyszlosci tez przymierze sie do dotykowca z klawiatura, ale z
    wezszego bo QWERTY telefon poszerza (jak dla mnie). Ale coz, na dzien
    dzisiejszy TEMAT JUZ DLA MNIE NIE ISTNIEJE, godzine temu wrocilem do
    Javy bo kupilem juz SE Hazel, a Xperie X10 mini-pro z przykroscia
    rzuce na rynek z wielkim smutkiem :-(