  • Data: 2012-05-07 16:25:32
    Temat: Re: Mam ju? dosyae tego E7 co z klawiatur? i WM
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to wrote:
    > begin Marek Dyjor

    > I nie umiesz tego zrobić w E7?

    wiem ze nie potrafisz czytać.

    "funkcje sa niedorobione, niestety programiści wyszli z założenia z coś tam
    napiszą byle było ale nikt nie pocyzelował funkcji aby uzyskać maksimum
    użyteczności. Niby sa dodatkowe programy ale ich jakość też nie poraża
    funkcjonalnością."

    boli mnie obsługa samego dzwonienie i wyszukiwania numerów, brak sensownej
    obsługi kalendarza (daty i godziny trzeba wklepać z ręki:), czy notatek
    podczas rozmowy (notatki sie aktualizują podczas przeglądania oraz nie ma
    funkcji skojarzenia notatki z rozmową). Dziwne zachowanie profili oraz
    odpinanie sie słuchawki BT od czasu do czasu diabli wiedzą czemu.

    Wystarczy dziękuję

    acha sciągnołem coś co miało dawać funkcjonalność notatek do rozmówców (3.50
    zł) ale to gówno działa kompletnie debilnie, np nie da sie zadzwonoic na
    numer do którego jest przypięta notatka, trzeba sobie odpisać długopisem na
    karteczce i wyklepać z reki. No i klu programu notatka sie pojawia dopiero
    po następnej rozmowie :)

    takie drobne sprawy jak nie możność zaznaczenia no numeru teelfopnicznego z
    strony WWW skopiowania i zadzwonienia to pikuś.