  • Data: 2009-09-18 11:11:51
    Temat: Re: Mam je !!
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" <f...@g...com> wrote in message
    news:611a177a-23f5-48d9-8e44-2d55718a2a82@l34g2000vb
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > tak to najlepsze okreslenie. robienie takiej panoramy to przejscie
    > przez labirynt - szereg programow , szereg nastawien , jesli nie
    > ustawi sie czegos optymalnie to pare krokow pozniej znajdujemy sie w
    > slepym zaulku.
    > ale tak po ok 20 tej panoramie wszystko pod kontrola.
    > Teraz to czynnosc mnemotechniczna ..
    > Wszystko? - prawie wszystko.
    > wciaz za niska rozdzielczosc - pod tym wzgledem do mistrza Zbooy
    > brakuje mi pare klas , ale da sie ogladac , zasadniczych bledow nie
    > ma , sufit i podloga ( czyli jak mowia fachowcy zenit i nadir ) sie

    A jak programy, to z czego korzystales?
    Ja przymiarki do 360st. mamm jeszcze przed soba, a na razie tylko szerokie
    panoramy robie. Uzywam obecnie Autopani Giga V2 i jakos idzie, ale tez
    bardzo szybko i latwo robi sie np. w RealViz Stitcher Unlimited.
    Napisz moze szczegolowo, jak poradziles sobie z zenitem i nadirem i dlaczego
    uwazasz, ze statyw i glowica sa malo istotne? No i jakiego sprzetu uzywales.

    > pytanko:
    >
    > czy jest jakis server gdzie mozna zamiesci panoramke , w ten sposob
    > aby ogladajacy nacisnal na ikonke i ona sie sama zaladowala ( format
    > flasha ) i odtworzyla ?
    >
    > zyba uniknac oddzielnego ladowania pliku i potem jego uruchamiania -
    > czyli tak by calosc robila wrazenie automatycznego odtworzenia ?

    Najlepiej wlasny serwer, bo mozesz dac rozne wersje panoram, albo we flashu,
    albo w Javie, a sa i inne, jak panoramy w QuickTime.
    A jesli gdzeis chcesz sie podpiac, to jest chocby http://www.360cities.net/

    MARC