  • 1. Data: 2011-02-27 18:26:25
    Temat: Mały wyświetlacz na hd44780 2x16(8)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam 6cm x 3.5cm.

    Czy w takim obrysie (lub mniejszym) widział ktoś wyswietlacz 2x16 znaków
    z podświetlaniem? W ostateczności mogę zgodzic sie na 2x8, ale to jest
    już ostateczność. Obrys całości z plytką.

    Nie potrafię takiego znaleźć, pojedyncze nietypowe sztuki może by się
    trafiły ale ja chce coś co mogę kupic w każdej chwili.

  • 2. Data: 2011-02-27 18:43:21
    Temat: Re: Mały wyświetlacz na hd44780 2x16(8)
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >
    > Nie potrafię takiego znaleźć, pojedyncze nietypowe sztuki może by się
    > trafiły ale ja chce coś co mogę kupic w każdej chwili.

    Piszesz o wymiarze okna, czy kompletnego wyświetlacza?

    Waldek

  • 3. Data: 2011-02-27 19:03:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-27 19:43, Waldemar Krzok wrote:
    > Piszesz o wymiarze okna, czy kompletnego wyświetlacza?

    "Obrys całości z plytką". Kompletny wyświetlacz.

  • 4. Data: 2011-02-27 19:10:34
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Sebastian Biały wrote:

    > "Obrys całości z plytką". Kompletny wyświetlacz.

    W TME chyba są 56x17.

    Waldek

  • 5. Data: 2011-02-27 19:35:08
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 02/27/2011 01:26 PM, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Nie potrafię takiego znaleźć, pojedyncze nietypowe sztuki może by się
    > trafiły ale ja chce coś co mogę kupic w każdej chwili.

    2x16 nie widziałem, ale 2x8 zmieści się spokojnie. Np. taki:
    http://cgi.ebay.com/RT0802A-8X2-characters-LCD-modul
    e-green-backlight-2pcs-/380319457669?pt=LH_DefaultDo
    main_0&hash=item588cce6185

    Wymiary (z uszami): 41x37.8mm. Uszy możesz obciąć i wtedy będzie 41x30mm.

    Identycznych (pod trochę innymi nazwami) w różnych wersjach (z
    podświetleniem, bez, różne kolory podświetlenia) jest na ebayu od dawna
    pełno, więc myślę że nie będziesz miał kłopotu z zakupem w dowolnym
    momencie.

    pzdr.
    j.

  • 6. Data: 2011-02-27 20:12:16
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-27 19:43 Waldemar Krzok napisał(a):

    > Piszesz o wymiarze okna, czy kompletnego wyświetlacza?

    Hmmm, "Obrys całości z plytką" to chyba jasne IMHO?
    W 8x3.5cm mieści mi się na styk fajny graficzny 132x32. No ale to wciąż
    2cm za szeroko.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2011-02-27 21:09:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-27 20:10, Waldemar Krzok wrote:
    > W TME chyba są 56x17.

    Sa 53x20 i są ok, gdyby nie ta cena (35zł:) Ale to już bardzo dobry
    kierunek, dziękuję.

  • 8. Data: 2011-03-01 16:54:00
    Od: dezydery <w...@o...pl>

> [...]
    >
    > Nie potrafię takiego znaleźć, pojedyncze nietypowe sztuki może by się
    > trafiły ale ja chce coś co mogę kupic w każdej chwili.

    To powinno się nadać:

    http://artronic.pl/o_produkcie.php?id=1091?

    całkiem niedawno kosztował poniżej 20zł brutto.

  • 9. Data: 2011-03-02 18:16:49
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

    "dezydery" <w...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    Jeżeli zrezygnujesz z podświetlenia to:
    2x16 za 1,95 EUR

    http://www.pollin.de/shop/dt/NDU0OTc4OTk-/Bauelement
    e_Bauteile/Aktive_Bauelemente/Displays/LCD_Modul_HMC
    16223SG.html

    53x20mm

    lub 2x8 za 0,95 EUR,

    http://www.pollin.de/shop/dt/NzczOTc4OTk-/Bauelement
    e_Bauteile/Aktive_Bauelemente/Displays/LCD_Modul_C08
    02_04.html

    45x26mm