  • Data: 2016-03-15 13:46:47
    Temat: Re: Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-03-15 12:40, r...@k...pl wrote:
    > Na Goclevera jestem uczulony.

    Po troche więcej jak pół roku używania ma dwie widoczne wady:

    a) nie ma aktualizacji
    b) nie ma baterii na wymianę

    Obie wady wydają sie malo istotne bo kupiony miał być pod kątem
    dociągniecia do 1 roku a potem do śmieci. Chyba da radę. Następny pewno
    będzie z Bieronki z chińskiej firmy której jeszcze nie ma.