  • 1. Data: 2010-01-07 11:54:13
    Temat: Mały przegląd aut bez i z kręconymi licznikami
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Tak sobie właśnie przejrzałem oferty aut sprowadzonych ze Szwecji i mnie
    zszokowało, że ludzie się chyba nauczyli i przestali kręcić licznika
    sprowadzając auta ze Szwecji. Poniżej mały przegląd aut bez kręconych
    liczników i ostatnie dwa z kręconymi:

    Uczciwy sprzedawca
    http://moto.allegro.pl/item865083408_audi_a6_2_7_bit
    urbo_quattro.html
    wg znanej strony z danymi aut 275 tkm.

    A tu kolejny uczciwy:
    http://moto.allegro.pl/item866538675_saab_9_5_2_0t_s
    e_98r_150km_uszkodzony_silnik.html
    wg strony 200tkm

    i kolejny:
    http://moto.allegro.pl/item865182863_mercedes_e_200_
    elegance_za_mala_kase.html
    wg strony 346tkm

    i kolejny:
    http://moto.allegro.pl/item870900939_volvo_v70_stan_
    idealny_ksiazka_serwisowa.html
    230tkm

    i kolejny:
    http://moto.allegro.pl/item867213514_honda_acord_nie
    zawodna.html
    189tkm

    http://moto.allegro.pl/item870399542_mitsubishi_gala
    nt_2_5v6_full_opcja.html
    243tkm

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C109853
    46
    202tkm

    http://moto.allegro.pl/item871906833_vw_passat_1_9td
    i_b4.html
    161tkm

    Ten delikatnie kręcony
    http://moto.allegro.pl/item869478221_skoda_octavia_c
    ombi_metalik.html
    155tkm

    A na koniec oszust:
    http://moto.allegro.pl/item876596088_chevrolet_trans
    _sport_99r_full_wyposazenie.html
    na aukcji 142tkm a z rejestru wynika 223tkm i to w grudniu 2007!

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-01-07 12:00:39
    Temat: Re: Mały przegląd aut bez i z kręconymi licznikami
    Od: DoQ <p...@g...com>

    GK pisze:
> [...]
    > zszokowało, że ludzie się chyba nauczyli i przestali kręcić licznika
    > sprowadzając auta ze Szwecji. Poniżej mały przegląd aut bez kręconych

    I pewnie szybko ich nie sprzedadza. Polak woli zostac oszukany, lepiej
    wyglada 160.000km niz 360.000km. Poza tym "na allegro moge kupic
    samochod z mniejszym przebiegiem niz 300.000" :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-01-07 12:09:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    DoQ wydusił z siebie te słowy:

    > I pewnie szybko ich nie sprzedadza. Polak woli zostac oszukany, lepiej
    > wyglada 160.000km niz 360.000km. Poza tym "na allegro moge kupic
    > samochod z mniejszym przebiegiem niz 300.000" :)

    mylisz sie.
    Baaardzo mocno sie to zmienia w ostatnim czasie (tak powiedzmy powili od 2
    lat )

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 4. Data: 2010-01-07 12:14:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > mylisz sie.
    > Baaardzo mocno sie to zmienia w ostatnim czasie (tak powiedzmy powili od
    > 2 lat )

    Jesli sie zmienia, to nadal za wolno.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-01-07 12:37:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    DoQ wydusił z siebie te słowy:

    > Jesli sie zmienia, to nadal za wolno.

    ale mimo wszytsko widać postęp.. a to już coś, bo do tej pory bylo tak jak
    piszesz, a to nie świadczy dobrze ani o handlarzach ani o ... polakach jako
    narodzie.

  • 6. Data: 2010-01-07 12:48:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > ale mimo wszytsko widać postęp.. a to już coś, bo do tej pory bylo tak
    > jak piszesz, a to nie świadczy dobrze ani o handlarzach ani o ...
    > polakach jako narodzie.

    No wlasnie, przeciez to naród w handlarzach wykształtował modę na
    cofanie liczników.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2010-01-07 13:21:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    DoQ wydusił z siebie te słowy:

    > No wlasnie, przeciez to naród w handlarzach wykształtował modę na
    > cofanie liczników.

    no i taka jest smutna prawda, tylko nikt o tym nie mówi.
    Już nie raz rozpisywałem sie na pmsie jak to wygląda z drugiej strony,
    kolejny raz nie chce mi sie pisac.
    Dla mnie liczy sie fakt, ze coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawe z
    realności niektorych rzeczy ...

  • 8. Data: 2010-01-07 15:12:58
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolejny raz nie chce mi sie pisac.
    > Dla mnie liczy sie fakt, ze coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawe z

    Czyli przed nami moda na "nadkręcanie liczników"? Samochody z przebiegiem 50
    tys km będą dokręcane do 220 tys?

  • 9. Data: 2010-01-07 15:14:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 07 Jan 2010 11:54:13 +0100, GK wrote:
    >Tak sobie właśnie przejrzałem oferty aut sprowadzonych ze Szwecji i mnie
    >zszokowało, że ludzie się chyba nauczyli i przestali kręcić licznika
    >sprowadzając auta ze Szwecji.

    A moze sie nauczyli i ci co kreca demontuja tablice ? :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-01-07 15:44:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > No wlasnie, przeciez to naród w handlarzach wykształtował modę na
    > cofanie liczników.

    A w złodziejach modę na włamania, bo zakłada kiepskie zamki. Nie pisz
    bzdur.

    --
    cokolwiek