  • 1. Data: 2010-02-03 20:42:35
    Temat: Mały poślizg.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    Po przejchaniu blisko 500 tys. km bez żadnej kolizji przyszedł czas i
    na mnie:
    http://www.facebook.com/album.php?aid=10599&id=10000
    0499941518&l=e5c09498fc

    Straty: lekko wgięty próg, pęknięty zderzak przedni, urwana dolna
    osłona silnika, rozszczelnienie układu chłodzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2010-02-03 20:46:46
    Temat: Re: Mały poślizg.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    jerzu pisze:
    > Straty: lekko wgięty próg, pęknięty zderzak przedni, urwana dolna
    > osłona silnika, rozszczelnienie układu chłodzenia.

    Tam zalegalo na jezdni tyle sniegu??
    Jak tego dokonales?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-02-03 20:50:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Feb 2010 20:46:46 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Tam zalegalo na jezdni tyle sniegu??

    Śniegu praktycznie na jezdni nie było. Jezdnia była czarna, ale
    kurewsko śliska.

    >Jak tego dokonales?

    Sam nie wiem :) Silny, boczny wiatr, puste auto, tył poszedł w bok,
    kontra ale chyba zbyt mocna, autem obróciło w drugą stronę i bokiem
    poszedł do rowu na drugą stronę drogi. Zdjęcia są już po postawieniu
    auta na koła, bo położyło się na boku od strony pasażera.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2010-02-03 21:01:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    jerzu pisze:

> [...]
    > poszedł do rowu na drugą stronę drogi. Zdjęcia są już po postawieniu
    > auta na koła, bo położyło się na boku od strony pasażera.

    To szczescie w nieszczesciu ze tylko tyle uszkodzen i z przeciwka nic
    nie jechalo...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2010-02-03 21:11:12
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:rckjm5p7t06tjj8ss4ggme40h4d5i8d91d@4ax.com...
> [...]
    > Straty: lekko wgięty próg, pęknięty zderzak przedni, urwana dolna
    > osłona silnika, rozszczelnienie układu chłodzenia.

    Miałem podobną sytuację kilka dni wstecz, jechaliśmy z kolega, wyjechaliśmy
    z parkingu i po jakichś 2km wywinęliśmy kilka piruetów, na szczęście
    zostaliśmy na drodze, okazało sie ze spaliła sie kontrolka od ręcznego
    którego nie odpięliśmy i nie sygnalizowala jego właczenia. Dopóki droga nie
    była śliska nie bylo problemu...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-03 21:29:59
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 20:50:29 +0100, jerzu napisał(a):

    > Zdjęcia są już po postawieniu
    > auta na koła, bo położyło się na boku od strony pasażera.

    To wysiadałeś jak Janek z "Rudego"? :-)
    Ja w poniedziałek na Słowackiego w Gdańsku miałem chwile grozy. Rzuciło
    leciutka, ale na czarnym asfalcie było to bardzo zaskakujące. Zadzwoniłem
    do kumpla, który jechał pół godziny za mną, by go ostrzec. Jak się później
    spotkaliśmy, to opowiadał, że już kogoś z barierek zeskrobywali.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-02-03 21:48:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 21:29:59 +0100, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

    >To wysiadałeś jak Janek z "Rudego"? :-)

    Coś w tym stylu :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-02-03 22:44:03
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-02-03 20:42, some human being called *jerzu* claimed...
> [...]
    >
    > Straty: lekko wgięty próg, pęknięty zderzak przedni, urwana dolna
    > osłona silnika, rozszczelnienie układu chłodzenia.

    U mnie pierwsza kolizja drogowa miała miejsce w zeszłym roku... po
    przejechaniu około 150 tys. km i 9 latach posiadania PJ kategorii B. Jeżdżę
    pewnie, spokojnie w zabudowanym, jestem zrównoważony za kółkiem i sądziłem
    że w każdej sytuacji drogowej zareaguję wystarczająco szybko, by uniknąć
    uszkodzeń auta... i trwałem w tym przeświadczeniu do niedawna. Teraz
    wyznaję zasadę kumpla z pracy, że na każdego przyjdzie pora - prędzej lub
    później, ale przyjdzie.

    Pozdrawiam ,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 9. Data: 2010-02-03 23:04:37
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > U mnie pierwsza kolizja drogowa miała miejsce w zeszłym roku...

    heh, to tak jak ja zastanawiałem się jak u licha można w korku w kogoś
    wjechać... aż sam tego nie zrobiłem :/
    życie uczy pokory,
    brat

  • 10. Data: 2010-02-04 00:38:29
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 20:50:29 +0100, jerzu napisał(a):

    > poszedł do rowu na drugą stronę drogi. Zdjęcia są już po postawieniu
    > auta na koła, bo położyło się na boku od strony pasażera.
    Przynajmniej miekkie ladowanie bylo. Nie odrapales sie za bardzo.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski