  • 71. Data: 2010-02-06 19:29:09
    Temat: Re: Mały po?lizg.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Czasem zmiana miejsca oznacza, że zamiast na cmentarz trafiasz do
    > blacharza...

    ...lub odwrotnie :)

    MarcinJM

  • 72. Data: 2010-02-07 17:56:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 11:50:36 +0000 (UTC), "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >A ja chcialem Ci pogratulowac fajnego szota na fejsbuku...jakbym nie znal
    >to niechcialbym znac ;>

    Aż tak źle wyszło? ;-))
    Zdjęcie robiła szwagierka, na Mazurach, przy grilu ;-))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2010-02-07 19:10:02
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:m5stm59c7icr8pdsnb4adgmh765mmq2cb0@4ax.com ! Pewnie kiero jakis,
    ten jerzu . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Aż tak źle wyszło? ;-))
    > Zdjęcie robiła szwagierka, na Mazurach, przy grilu ;-))

    Pogratuluj! ;) Mnie sie podoba...na galerie typu "najwieksze zjeby n-k"
    nie trafisz ;)
    Jak fura?

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 74. Data: 2010-02-07 19:13:32
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmojh5.v0r.rekin@drapak.wkurw.org
    ! Pewnie kiero jakis, ten Robert Rędziak . Tak se patrze i patrze jak
    nawija makaron na uszy:

    > Sprawdź w mocnym RWD i opowiedz jak było :P
    > robert rędziak e36/5 323ti

    A ile to jest "mocne" ? ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 75. Data: 2010-02-07 19:17:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 7 Feb 2010 18:13:32 +0000 (UTC), Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    > A ile to jest "mocne" ? ;>

    To nie jest specjalnie mocne -- ma tylko 170 chabet. Przy czym
    mocniejszego ciungu dostaje gdzieś w okolicach 3-3.5krpm, więc
    na wyższych biegach poniżej jest względnie spokojnie, a jak
    przytrzymasz i już się wkręci, to kupa szybko może się
    zameldować w porciętach. ;)

    r.
    _____________

  • 76. Data: 2010-02-07 21:04:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 18:10:02 +0000 (UTC), "Dman-666"
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Pogratuluj! ;) Mnie sie podoba...na galerie typu "najwieksze zjeby n-k"
    >nie trafisz ;)

    Mam taką nadzieję :)

    >Jak fura?

    Wg. wyceny naprawa będzie kosztować... 19,6 tys. netto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 77. Data: 2010-02-08 10:31:48
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:e57um5tlre1bpflv0jvnn7dblstp1ietiu@4ax.com ! Pewnie kiero jakis, ten
    jerzu . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Wg. wyceny naprawa będzie kosztować... 19,6 tys. netto.

    Oj...najgorsze, ze bedziesz stal a wlasciwie juz stoisz...

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 78. Data: 2010-02-08 13:27:26
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:slrnhmu0t1.j2n.rekin@drapak.wkurw.org
> [...]

    > na wyższych biegach poniżej jest względnie spokojnie, a jak
    > przytrzymasz i już się wkręci, to kupa szybko może się

    Milo sie czyta ... wreszcie cos godnego GieTeRa ;>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec