  • 1. Data: 2010-09-22 11:07:34
    Temat: Mały notebook doradźcie...
    Od: <news>

    Witam,

    Może ktoś podpowie....
    Próbuję wytypować do firmy notebooka o niewielkich gabarytach i w miarę
    mocnej konfiguracji. Oczywiście w pewnych granicach cenowych - tak do 3 tys.
    PLN. Im taniej tym lepiej :) Będzie to wykorzystywane przez programistę,
    więc z zalożenia praca z kompilatorami C, a także pod kątem aplikacji
    tworzonych w VHDLu (WebPACK Xilinxa). Grafika mało ważna, istotna wydajność
    pod kątem mocy obliczeniowej (procesor, RAM). Warunkiem podstawowym są
    jednak małe gabaryty - ekran 10-13 cali. Dobrze, żeby miało to wbudowany
    napęd optyczny.

    Może ktoś z Was zasugeruje jakiś konkretny model ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-09-22 11:31:14
    Temat: Re: Mały notebook doradźcie...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-22 13:07, Użytkownik news napisał:

    > Może ktoś z Was zasugeruje jakiś konkretny model ?

    Ja bym się spytał w pierwszej kolejności tego programisty
    wyjaśniając mu wielkość budżetu. Zwłaszcza że większość
    z nich preferuje duże ekrany o dużych rozdzielczościach
    a ty masz w założeniu mały ekran.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-09-22 11:36:53
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Może ktoś podpowie....
    > Próbuję wytypować do firmy notebooka o niewielkich gabarytach i w miarę mocnej
    > konfiguracji.

    Mały notebook dla programisty ?
    Aż tak często programuje w terenie ?

    Inaczej nie rozumiem założenia... że powinnien pracować na małym / lekkim
    notebooku.

  • 4. Data: 2010-09-22 11:40:54
    Od: <news>

    > Ja bym się spytał w pierwszej kolejności tego programisty
    > wyjaśniając mu wielkość budżetu. Zwłaszcza że większość
    > z nich preferuje duże ekrany o dużych rozdzielczościach
    > a ty masz w założeniu mały ekran.

    Budżet jest ograniczony - tu nie bardzo da się już powalczyć. Muszę obracać
    się w takich a nie innych pieniądzach... Po prostu chcodzi o najlepszy
    możliwy model w tym budżecie. Jeśli chodzi o wielkość ekranu, to sprawa jest
    przemyślana. Wystarczy 10-13 cali. To ma być mocno mobilny notebook tylko i
    wyłącznie na wyjazdy i szkolenia. Normalnie działamy na maszynach
    stacjonarnych.

  • 5. Data: 2010-09-22 11:44:58
    Od: <news>

    > Mały notebook dla programisty ?
    > Aż tak często programuje w terenie ?
    > Inaczej nie rozumiem założenia... że powinnien pracować na małym / lekkim
    > notebooku.

    Tak jak napisałem wyżej. Notebook ma być używany tylko na wyjazdach i
    szkoleniach. Normalnie korzystamy z innych komputerów.

  • 6. Data: 2010-09-22 11:46:48
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2010-09-22 13:07, news pisze:
> [...]
    > napęd optyczny.
    >
    > Może ktoś z Was zasugeruje jakiś konkretny model ?

    Moze ACER 1201N?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 7. Data: 2010-09-22 11:47:39
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

> [...]
    > napęd optyczny.
    >
    > Może ktoś z Was zasugeruje jakiś konkretny model ?

    Moze ASUS 1201N?

  • 8. Data: 2010-09-22 11:56:24
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    <news> wrote in message news:4c99ec35$0$20991$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak jak napisałem wyżej. Notebook ma być używany tylko na wyjazdach i
    > szkoleniach. Normalnie korzystamy z innych komputerów.

    Skoro tak, to powinnien być w miarę odporny (wyjazdy, nosznie itd.)
    Ja bym trochę dołożył i poszukał np. Lenovo X201.

  • 9. Data: 2010-09-22 12:26:28
    Od: "R09" <b...@g...com>

    <news> wrote in message news:4c99e370$0$20988$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > napęd optyczny.
    >
    > Może ktoś z Was zasugeruje jakiś konkretny model ?

    Ja się przyglądam Samsungowi Q330 i Asusowi UL30JT

  • 10. Data: 2010-09-22 13:16:22
    Od: <news>

    > Skoro tak, to powinnien być w miarę odporny (wyjazdy, nosznie itd.)
    > Ja bym trochę dołożył i poszukał np. Lenovo X201.

    Ciekawa propozycja niestety dość mocno przekracza ramy założonego
    budżetu....