  • 1. Data: 2009-07-26 21:10:45
    Temat: Mały notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Witam,

    mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    Zajmuję się tworzeniem stron www i ostatnio zacząłem myśleć o jakimś
    mobilnym sprzęcie, na którym między innymi mógłbym czasem coś na
    'szybko' zrobić, ewentualnie pokazać efekt swojej pracy klientowi.

    Spodobała mi się opcja małego notebooka 10'' - ze względu na gabaryty i
    cenę - i zastanawiam się czy to dobry pomysł...

    Najbardziej podoba mi się ASUS
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/413689 - pamięć można powiększyć
    do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczość 1024 x 600 wydaje
    się być wystarczająca dla stron www.

    Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?

    Z góry dziękuję za wszystkie opinie, pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2009-07-26 21:14:26
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly sim_co nabazgrału:

    > mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    Jakiś czas temu był pomysł utworzenia osobnej grupy dla komputerów
    przenośnych, ale ostatecznie upadł :)

    --
    tbr

  • 3. Data: 2009-07-26 21:31:35
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "sim_co" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?
    >
    > Z góry dziękuję za wszystkie opinie, pozdrawiam :)

    Najlepszy pomysł przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdzić czy podobne
    pytanie już było, Tobie proponuje sprawdzić ile razy było w ciagu ostatnich
    3 miesięcy :-)

  • 4. Data: 2009-07-26 22:25:26
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Najlepszy pomysł przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdzić czy podobne
    > pytanie już było, Tobie proponuje sprawdzić ile razy było w ciagu ostatnich
    > 3 miesięcy :-)

    Rzeczywiście coś tam było :)

  • 5. Data: 2009-07-27 15:58:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.07.2009 23:10, sim_co pisze:
> [...]
    >
    > Spodobała mi się opcja małego notebooka 10'' - ze względu na gabaryty i
    > cenę - i zastanawiam się czy to dobry pomysł...

    Cenę od razu odrzuć jako kryterium, bo to bardzo zły doradca.

    A teraz sobie wyobraź, jak na 10" monitorku marnej jakości
    (kolory!) chcesz:

    a) edytować wygodnie kod strony,

    b) prezentować cokolwiek klientom.

    > do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczość 1024 x 600 wydaje
    > się być wystarczająca dla stron www.

    Nie ma takiego czegoś jak "rozdzielczość wystarczająca dla
    stron WWW". Co ma w ogóle rozdzielczość do stron WWW? Dobrze
    zrobiona strona ma się sensownie prezentować w oknie o prak-
    tycznie *każdych* wymiarach, poza skrajnie małymi i skrajnie
    wielkimi.

    Do Twoich zastosowań najsensowniejszy wydaje się klasyczny
    komputer przenośny z ekranem 14.0"-15.5". Możesz poszukać
    jakiegoś lepszego modelu o wadze poniżej 3.0 kg i pracują-
    cego na baterii dłużej niż 3 godziny, aczkolwiek nie wiem,
    czy jest to Ci niezbędne, a cena w takim przypadku prawie
    na pewno przekroczy 3500 zł.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-07-27 18:11:11
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Nie ma takiego czegoś jak "rozdzielczość wystarczająca dla
    > stron WWW". Co ma w ogóle rozdzielczość do stron WWW?

    To jest taka jaką ma "webmaster" Webmaster se kupi "panoramę" to reszta
    świata też powinna.

    > Dobrze
    > zrobiona strona ma się sensownie prezentować w oknie o prak-
    > tycznie *każdych* wymiarach, poza skrajnie małymi i skrajnie
    > wielkimi.
    Gdzietam Panie! Webmasterowi na IE działa - znaczy dobra jest. Teraz
    serio: Smutne to jest ale prawdziwe.

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-07-28 14:33:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote in message

    > Najlepszy pomysł przy korzystaniu z grup to najpierw sprawdzić czy podobne
    > pytanie już było, Tobie proponuje sprawdzić ile razy było w ciagu
    > ostatnich 3 miesięcy :-)

    I oczywiscie w ciagu ostatnich 3 miesiecy na rynku nie pojawilo sie nic
    innego, a ceny mamy wciaz z dnia premiery. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil