    From: sim_co <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Mały notebook do pracy przy budowie / prezentacji stron www
    Date: Sun, 26 Jul 2009 23:10:45 +0200

    Witam,

    mam nadzieję, że nie zostanę od razu 'poczęstowany' 'NTG!' ;)

    Zajmuję się tworzeniem stron www i ostatnio zacząłem myśleć o jakimś
    mobilnym sprzęcie, na którym między innymi mógłbym czasem coś na
    'szybko' zrobić, ewentualnie pokazać efekt swojej pracy klientowi.

    Spodobała mi się opcja małego notebooka 10'' - ze względu na gabaryty i
    cenę - i zastanawiam się czy to dobry pomysł...

    Najbardziej podoba mi się ASUS
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/413689 - pamięć można powiększyć
    do 2 GB, do 6 godzin pracy na baterii, a rozdzielczość 1024 x 600 wydaje
    się być wystarczająca dla stron www.

    Jakie macie swoje doświadczenia z urządzeniami podobnego typu?

    Z góry dziękuję za wszystkie opinie, pozdrawiam :)