    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maly monitorek VGA
    Date: Mon, 23 Oct 2017 10:01:03 +0000 (UTC)
    <os0k9a$ji7$1@node1.news.atman.pl> <os1onb$mnd$1$gof@news.chmurka.net>
    <os2tgi$re8$3@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <os5hoq$gc8$1@node2.news.atman.pl> <os7du5$sfs$2$gof@news.chmurka.net>
    <59e75839$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <os7mrd$vl1$2$gof@news.chmurka.net>
    <59e88188$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <osa0vj$sm3$1$gof@news.chmurka.net>
    <59e89227$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <osd0sd$18i$1$gof@news.chmurka.net>
    <59ea0de6$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kiedys byl praktycznie w kazdej, teraz musieli odchudzic.
    > Swoja droga ... co to za firma ?
    > Wydawalo mi sie ze duza amerykanska, a teraz wydaje mi sie, ze czysto
    > polska ...

    Wydaje się że polska. Przekaźnik w środku na przykład relpolu, na PCB
    nadruk EVER Sp. z o.o.

    Zresztą :) http://ever.eu/c/pl/firma

    > Serwisowki ze schematem gdzies nie znajdziesz ?

    Ciężko - poszukałem pobieżnie, chyba nie ma.

    > diodki/diodka pokazuje rozne stany pracy, to mozna wykorzystac :-)

    No właśnie, diodka lub buzzer :)

    > Mozesz mierzyc napiecie aku, bedziesz mial i informacje o rodzaju
    > pracy i stopniu naladowania :-)

    Tylko żeby to skorelować z tym, co myśli o napięciu UPS :)

    > na biurku wygodniej. I masz tam to "swiecenie co 2.5s" = ladowanie
    > baterii.

    Tak trzeba będzie zrobić - z czystej ciekawości...

    ocument/datasheet/cf/08/a2/9a/c3/3b/48/9a/CD00004965
    .pdf/files/CD00004965.pdf/jcr:content/translations/e
    n.CD00004965.pdf

    > No i nie moge sie doczytac - ma USB czy nie ?

    Nie ma. Inny z tej rodziny ma:

    http://www.st.com/content/ccc/resource/technical/doc
    ument/application_note/4c/06/91/e9/13/92/47/7b/CD000
    04092.pdf/files/CD00004092.pdf/jcr:content/translati
    ons/en.CD00004092.pdf

    > Raczej nie ma, wiec te z USB musza miec dodatkowy modul lub drozszy
    > procesorek.

    Ale tam jest w obudowie otwór przypominający wycięcie na DB9 a nie USB :)

    > Nie pomylilo ci sie z czyms innym - "on-line", "AVR" ?

    Nie, bo celowo czytałem o line interactive, żeby wiedzieć, co to jest :)

    https://www.computerworld.pl/news/UPS-Line-Interacti
    ve-co-to-naprawde-jest,300009.html

    "Pozostaje pytanie, jak odróżnić prosty układ off-line od
    line-interactive. Jeżeli w danych technicznych UPS-a znajduje się parametr
    - czas przekazu, czas przełączenia, transfer time - rzędu 2ms-10ms, to na
    pewno mamy do czynienia z układem off-line."

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]