  • 1. Data: 2011-08-22 18:23:27
    Temat: Mały monitor 10" z DVI i VGA
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Gdzie można kupić monitor 10" nieco mniejszy, bądź nieco większy, który
    będzie miał wejście VGA i DVI oraz rozdzielczość 1024x768 (może być
    przesuwana).
    Szukałem, ale wszędzie same duże monitory - ponad 15"

  • 2. Data: 2011-08-22 18:31:28
    Temat: Re: Mały monitor 10" z DVI i VGA
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 19:23, BQB wrote:
> [...]
    > przesuwana).
    > Szukałem, ale wszędzie same duże monitory - ponad 15"

    Liliput robi monitory 5-10", ale ceny mają raczej zaporowe, coś w
    granicy 200 funtów za ten model:

    http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/

    Może uda ci się dobrać coś z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-08-22 19:00:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-22, o godz. 19:31:28
    kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Liliput robi monitory 5-10", ale ceny mają raczej zaporowe, coś w
    > granicy 200 funtów za ten model:
    >
    > http://www.lilliputuk.com/monitors/hdmi/fa1011/
    >

    > Może uda ci się dobrać coś z ekranów samochodowych do dvd/konsoli?

    Szukałem długo małego monitorka rzędu 7-8 cali. Mógł być lampowy i mono
    - chodziło o to żeby można było czasami go sobie zabrać do jakiejś szafy
    z serwerami gdzie nie ma KVM-a. Potrzebowałem z D-Sub. I bryndza.
    Ciężko cokolwiek znaleźć a jak już to ceny zabijają. W końcu trafiłem
    przypadkiem do znajomego prowadzącego firmę sprzedającą/serwisującą
    systemy kasowe i kasy fiskalne. I dostałem za darmo stary monitor
    mono 7 cali z jakiejś kasy sklepowej zbudowanej na bazie PC. Kolor
    mogłem dostać ale mi chodziło o to żeby był jak najmniejszy i
    najlżejszy. Spróbuj tak samo popytać w jakimś serwisie kas - tyle że a
    DVI bym nie liczył.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2011-08-22 19:05:50
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > mogłem dostać ale mi chodziło o to żeby był jak najmniejszy i
    > najlżejszy. Spróbuj tak samo popytać w jakimś serwisie kas - tyle że a
    Jeśli to będzie monitor lcd "wincor-nixdorf" to uwaga - nie podepniesz
    go do niczego normalnego, bo ma złącze cyfrowe panellink które wymaga
    specjalnej karty graficznej (która zresztą też zasila monitor). Niestety
    zdarzają się takie na allegro, bez opisu żadnego i ostrzeżenia.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-08-22 19:13:16
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-22, o godz. 21:05:50
    BartekK <s...@N...org> napisał(a):

> [...]
    > które wymaga specjalnej karty graficznej (która zresztą też zasila
    > monitor). Niestety zdarzają się takie na allegro, bez opisu żadnego i

    Nie - to co mam to 7 cali CRT mono firmy "No Name" ;-) ze złączem D-Sub
    i działa prawidłowo.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2011-08-24 10:12:51
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    > Nie - to co mam to 7 cali CRT mono firmy "No Name" ;-) ze złączem D-Sub
    > i działa prawidłowo.

    CRT odpada, to będzie często noszone.

  • 7. Data: 2011-08-24 11:10:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-24, o godz. 12:12:51
    BQB <a...@a...com.invalid> napisał(a):

    > CRT odpada, to będzie często noszone.

    Ja właśnie do noszenia go mam. W sumie to do wożenia bo więcej czasu
    w bagażniku jeździ niż go używam. 7 cali jest lekki - mam do niego
    jeszcze zaadaptowaną torbę od jakiegoś miernika.

    Zdrówko