  • Data: 2010-10-06 13:32:24
    Temat: Re: Mały komputer, bezgłośny, z minimalną mocą obliczeniową
    Od: Tomek <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej

    Mogę polecić coś takiego:

    http://ash.dnsalias.net/?page_id=60

    Neoware Eon

    Użyłem czegos takiego jako platformy do sterowania
    urządzeniami w domu oraz pomiaru temperatury w kilku punktach.
    Do złącza IDE podłączyłem IDE-CF. Na karcie CF 2GB mam
    linuxa PLD z odpowiednimi modyfikacjami aby zminimalizować
    ilość operacji zapisu na karcie. Chodzi to już 2 lata.
    W środku siedzi procek AMD Geode 300MHz i włożona kość 144Pin
    (laptopowa) 128Mb.
    Można wsadzić standardowa kość DIMM ale wówczas nie włożysz
    karty PCI (a jest taka możliwość)

    Pozdrawiam
    TM