  • 11. Data: 2013-03-12 19:05:01
    Temat: Re: Mały i wodoodporny
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik xart napisał:
    > Wskaźnik poziomu naładowania baterii faktycznie działa dziwnie.
    > U mnie przez pierwszy tydzień na ogół nie ubywa nawet jedna kreska,
    > w ciągu następnych kilku (5-7) dni ubywa do dwóch i od tego poziomu
    > nie trzyma dłużej niż 48 godzin. Generalnie u mnie bateria rozładowuje
    > się wykładniczo do wskazań telefonu. Telefon ma "niebrandowany" soft
    > a używam go od połowy kwietnia 2012.

    Sprawdź, czy na Twoim sofcie zadziała kod battery info: *#0228# Podaje
    napięcie baterii w tysiącach miliwoltów, czyli 4200 = 4,2V To jest
    napięcie naładowanej baterii. Muszę przetestować jak to sie ma do ilości
    kresek. Być może aparat mierzy prawidłowo, tylko bateria ekspresowo się
    rozładowuje pod koniec pojemności.
    Żeby nikt nie marudził, że to NTG, to jest też test LCD *#0*# , gdzie
    znajduje się również test aparatu ;-)
    Maciek

  • 12. Data: 2013-03-13 10:40:32
    Od: xart <x...@g...com>

    W dniu 2013-03-12 19:05, Maciek pisze:
    > Sprawdź, czy na Twoim sofcie zadziała kod battery info: *#0228# Podaje
    > napięcie baterii w tysiącach miliwoltów, czyli 4200 = 4,2V To jest
    > napięcie naładowanej baterii.
    wczoraj ubyła mi pierwsza kreska a dziś mam 3,820 V

    pzdr.
    art

  • 13. Data: 2013-03-13 23:14:17
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    Marcepan wrote:

    > Dzięki wszystkim. Wybór padł na panasonica.
    > Znalazłem Lumixa DMC-FT4w dobrej cenie i oczojebnym kolorze. Może
    dzieki
    > temu łatwiej będzie go znaleźć w rzecznym mule ;-)

    Byle nie miał tej wady co FT-2, zaparowywującej szybki.

    Bo(o)t manager