  • 1. Data: 2013-03-05 13:15:29
    Temat: Biedni gurniczkofie!
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,13504726,Rzad_odpusci_gor
    nikom_reforme_emerytur__Minister_pracy_.html

    Biedacccy!!! Zarabiają więcej niż inni, emeryturki i srurki, 14tki, 15tki,
    barburkowe, nachlewne, namordkowe, ubrankowe, prysznicowe......

    A kto za to potem zapłaci? MY!

    PIĘTNO!!!
    NIE CHCĘ płacić za emeryturę jakiegoś gościa po zawodówce czy podstawówce!!!
    Bo jemu się nie chciało uczyć, baki zbijał, pifko i wódę chlał nocami - to
    pójdzie pod sejm, rzuci kilkoma kamieniami i już ma mieć lepiej do tych co
    studiowali, noce zarywali na uczeniu się i zdawaniu potem egzaminów?!

    Co to za państwo - gnój - gdzie byle chłystek pogrozi politykowi i ten
    kłania się przed nim w pas i daje kasę reszty społeczeństwa, bo jakieś
    chodzące ścierwojady tak chcą?!

    Szanowni gurniczkofie - nie chcecie pracować - nikt wam nie każe!
    I tak węgiel amerykański jest TAŃSZY niż polski!!!
    Oto do czego doszliście swoimi durnymi i chamskimi żadanami!!!

    [i w normalnym kraju, połowa z was byłaby już na bruku, a kopalnia
    zlikwidowana! Bo nierentowna!]

  • 2. Data: 2013-03-05 13:18:48
    Temat: Re: Biedni gurniczkofie!
    Od: Raffaello <r...@r...pl>

    Raffaello wrote:

    Jeden z komentarzy do tekstu...:
    "
    GÓRNIK - 6 lat stażu - Katowice. Praca w bezpiecznej kopalni (praktycznie
    brak metanu). Zarobek 83000 przychodu rocznie. 83000/12 miesięcy=6916zł na
    miesiąc brutto, czyli wychodzi średnio 4887zł na rękę (z barbórką, ale nie
    liczę tutaj kartek i węgla (jakieś 4000zł/rok i całego socjalu jak wczasy,
    dopłaty do dzieci, wyprawek szkolnych, kredytów nieoprocentowanych, karnety
    na siłownie itp.). Pracowałem wcześniej w budowlance (charówa) ~ 1300 zł na
    rękę. Później na terenach przemysłowych w Tychach przy produkcji soków
    (jeszcze gorzej bo taśmowa robota) ~ 1700 na rękę. Dostałem się na grubę i
    jako zwykły górnik zarabiam prawie trzy razy więcej niż szwagier (młody mgr
    inżynier kierownik budowy). Na emeryturę pójdę wcześniej o 20 lat od niego
    :) i emeryturę będę miał wyższą od niego o jakieś dwa razy. Gdyby przeliczyć
    te dwadziescia lat wczesniejszej emeryturki (o późniejszej nawet nawet nie
    wspominam) to jako mody zarabiam jakieś kilkanaście tysięcy na rękę, gdyby
    dodać różnicę w spłacie kredytu na dom to dochodzi jeszcze jakies 250000 tys
    oszczędności na odsetkach, a ja mam w papierach złożonych na grube ledwie
    zawodówkę bo wieczorowe technikum, studium informatyczne i studia budowlane
    inżynierskie w Częstochowie musiałem ukryć żeby mnie przyjęli.
    "

    Czy coś trzeba dodawać??????

  • 3. Data: 2013-03-05 14:06:18
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 5 Mar, 13:18, Raffaello <r...@r...pl> wrote:

    > Czy coś trzeba dodawać??????

    Tak "górnik" niedouczony ciulu.

  • 4. Data: 2013-03-06 03:11:40
    Od: "Janko Muzykant" <j...@w...p>

    Użytkownik "StaM" <k...@y...com> napisał w wiadomości grup
    4g2000vbv.googlegroups.com...

    > Tak "górnik" niedouczony ciulu.

    ciule to nas rzegnał papierz

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 5. Data: 2013-03-06 17:44:22
    Od: Marek <2...@g...com>

    Janko Muzykant napisał:

    > ciule to nas rzegnaďż˝ papierz

    Kto to jest "papierz"? Papież, papiernik, zbieracz makulatury? ;)

    Przy okazji... tak ogólnie... jak się ma problem niesprawiedliwości społecznej i "PR"
    górników do fotografii cyfrowej?
    Ta grupa rzeczywiście schodzi na psy, skoro takie wątki żyją.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-03-06 18:55:00
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 6 Mar, 17:44, Marek <2...@g...com> wrote:

    > Ta grupa rzeczywiście schodzi na psy, skoro takie wątki żyją.
    >
    > --
    > Marek
    ...a ty ciagniesz ja na to pieskie dno, jako przodownik stada ( razem
    z Jankiem)
    Powodzenia StaM

  • 7. Data: 2013-03-06 20:43:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 18:55, StaM pisze:
    > ...a ty ciagniesz ja na to pieskie dno, jako przodownik stada ( razem
    > z Jankiem)

    Sorry, ale to jakiś kretyn, który strasznie chciałby być mną. Poznasz po
    tym, że nie potrafi ciąć cytatów.

    --
    pozdrawia Adam
    /moja głowa jest bardzo cenna, gdzie kupię folię ochronną na czoło?/

  • 8. Data: 2013-03-06 21:41:43
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 6 Mar, 20:43, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Sorry, ale to jakiś kretyn, który strasznie chciałby być mną. Poznasz po
    > tym, że nie potrafi ciąć cytatów.
    >
    > pozdrawia Adam

    W takim razie "I am sorry"
    Takie podszywanie sie pod kogos z pewnym dorobkiem powinno byc
    karalne.

    Pozdrawiam StaM

  • 9. Data: 2013-03-06 21:59:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-03-06 21:41, StaM pisze:
    > W takim razie "I am sorry"
    > Takie podszywanie sie pod kogos z pewnym dorobkiem powinno byc
    > karalne.

    Z drugiej strony cięcie cytatów jest dla takich ludzi nieosiągalnym
    wyzwaniem :)

    --
    pozdrawia Adam
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z