  • Data: 2022-12-29 17:51:16
    Temat: Re: Mały MCU z rozbudowanym PWM
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-29 o 17:17, M M pisze:

    > Ale tu mam DC/DC - wszystkie 3 kanały mają generować to samo wypełnienie, ale nośna
    ~15 kHz (a nie sygnał modulujący) przesunięta w fazie co 120 stopni.
    W czym widzisz problem? ustawiasz odpowiednio rejestry io masz bez
    przesunięcia.

    > Podobnie jak robią np. step-down do zasilania CPU na płytach głównych, by podzielić
    obciążenie na więcej mniejszych elementów mocy.
    > Chcąc to zrobić jednym timerem trzeba by mieć niezależnie programowane przy jakich
    różnych stanach licznika wyjście zmienia stan na 1 i 0 - a tego tam nie widzę.
    Cóż, ja ci podałem rozwiązanie a skoro sądzisz że toi zrobisz lepiej to rób.

    > Chyba że przeładowywać "w locie" w przerwaniach w każdym cyklu - ale tego wolę
    unikać, bo pewnie przy debugowaniu trochę kluczy zdążę spalić.
    Opowiadasz głupoty. Klucze spalisz z zupełnie innego powodu.

    --
    Janusz