    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Date: Sat, 24 Jun 2017 09:04:55 +0200

    W dniu 23.06.2017 o 14:50, RadoslawF pisze:

    > Te dwadzieścia pensji za malucha to cena teoretyczna. Tyle płaciły
    > ustosunkowane komuchy.

    Coś Ci te "komuchy" mocno zaszkodziły :)
    No to przypomnę, że talony otrzymywali też ci, którzy rzetelnie pracowali.
    A więc lekarze, górnicy, budowlańcy i wielu innych.
    I wcale nie musieli być przy tym "komuchami".
    Pisze to w cudzysłowie, bo może nie wiesz, ale komunizmu w Polsce nie
    było nigdy.

    A co do samochodów i zarobków, to faktycznie, teraz jest łatwiej.
    Mój sąsiad na wsi spodziewa się dziewiątego dziecka i kupił już kilka
    samochodów, chociaż żaden nie przekraczał ceny 500 - 1000 zł :)
    Idealny ustrój, nieprawdaż? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: