  • Data: 2017-06-24 10:09:03
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Jun 2017 09:04:55 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Coś Ci te "komuchy" mocno zaszkodziły :)
    > No to przypomnę, że talony otrzymywali też ci, którzy rzetelnie pracowali.
    > A więc lekarze,

    A to chyba na wsiach. Bo w miescie nie slyszalem.

    > górnicy,

    A owszem, ale raczej tez nie wszyscy. Mozliwe ze przez ksiazeczki
    gornicze - oni w ogole mieli osobne zaopatrzenie.

    > budowlańcy

    Nie slyszalem.

    > i wielu innych.
    > I wcale nie musieli być przy tym "komuchami".

    Milicjanci (tez nie wszyscy), sekretarze ...

    Reszta holoty to miala przedplaty.
    Jedni wylosowali maluchy szybko, inni wcale ...

    > Pisze to w cudzysłowie, bo może nie wiesz, ale komunizmu w Polsce nie
    > było nigdy.

    Socjalizm to jest w Szwecji :-)

    > A co do samochodów i zarobków, to faktycznie, teraz jest łatwiej.
    > Mój sąsiad na wsi spodziewa się dziewiątego dziecka i kupił już kilka
    > samochodów, chociaż żaden nie przekraczał ceny 500 - 1000 zł :)
    > Idealny ustrój, nieprawdaż? :)

    Idealny - stac go na samochody, dzieci i paliwo :-)

    Co prawda on to chyba autobus powinien kupic :-)

    J.