  • Data: 2017-06-22 05:33:47
    Temat: Re: Maluch kosztował 20 pensji
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 7 Jun 2017 09:04:21 +0200 Myjk <m...@n...op.pl> napisał:

    >Dla szarego człowieka wczasy to raczej kara była. Znaczy człowiek cieszył
    >się wtedy jak dziecko -- ale z dzisiejszej perspektywy te wczasy, nawet
    >jeśli pół darmo, był jakiś ponury żart.

    Z resztą postu się zgadzam, ale tu chyba przesadzasz. Morze było tak
    samo mokre, zieleń zielona, a tatrzański granit też taki jak dzisiaj.
    Ośrodki wypoczynkowe bez wodotrysków, ale w zasadzie co więcej
    potrzeba w pokoju na wakacjach poza łóżkiem, stołem i szafą? Łazienka
    też zwykle w pokoju była. Coś do jedzenia też się dało kupić/było w
    stołówce. Co więc takiego strasznego/ponurego było w ówczesnych
    wczasach? Mnie się podobały, ale mogę szczegółów nie pamiętać, bo w
    1990r. to ja dopiero 8 lat miałem.

    Pamiętam tylko, że żeby zadzwonić do domu, to się chodziło na pocztę i
    zamawiało rozmowę, kobitka wybierała numer i krzyczała np. "Warszawa
    kabina trzecia!" :-)