  • 1. Data: 2011-02-23 10:18:52
    Temat: Malowanie motocykla - koszty
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie a dokładniej mówiąc...

    Czy może ktoś z praktyki powiedzieć jakie mogą być realne koszty
    pomalowania motocykla na 1 kolor, ale z dobrych, trwałych materiałów?
    Zakładając, że ja wszystko rozbieram i dostarczam poszczególne elementy.

    Przykład Transalp, czyli:
    Niektóre elementy są plastikowe, które mogą mieć ryski czy bardzo drobne
    pęknięcia inne metalowe jak np. bak czy główna czasza, są w stanie
    idealnym, lakier obecny jest zdrowy, ale chciałbym zmienić barwy, nie
    mylić z... ;)

    1. Główna czasza - metal
    2. Boczne owiewki - metal
    3. Bak - metal
    4. Tylne osłony - plastik
    5. Błotnik przód - chyba metal,
    6. Błotnik tył - plastik
    7. Pokrywa kufra - plastik
    8. Może jeszcze jakieś drobiazgi z osprzętu.

    Dzięki za wszelkie sugestie czy wskazówki...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-02-23 11:29:01
    Temat: Re: Malowanie motocykla - koszty
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7. Pokrywa kufra - plastik
    > 8. Może jeszcze jakieś drobiazgi z osprzętu.
    > Dzięki za wszelkie sugestie czy wskazówki...

    Nie czytasz archiwum. U mnie 500 u maverika 50.000. Wybór należy do Ciebie.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-02-24 00:28:10
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 12:29, Grzybol pisze:
> [...]

    Bede wredny -> archiwum ;) Nikt bez rzucenia okiem na plastiki nie
    wyceni Ci kosztow, widelki sa rozne oraz zalezy gdzie i u kogo :)

    > U mnie 500 u maverika 50.000.

    Hehe, kumpel pomalowal sobie K6 600ccm za 900zl - "bo taniej". Gosc
    odwalil ktory tworzyl "arcydzielo" robil to chyba farba Sniezka wiec
    widok byl po prostu straszny - zacieki, pekniecia itp itd., a kasa w
    bloto. Osobiscie wole zaplacic wiecej i miec zrobione jak nalezy u
    dobrego polecanego lakiernika niz poprawiac lipe po jakims "malarzu" ;)

    > Wybór należy do Ciebie.

    Racja :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-02-24 14:03:15
    Od: k...@o...pl

    Tu chyba duzo zalezy od tego gdzie mieszkasz, im wieksze zadupie tym taniej, co
    wcale nie znaczy ze gorzej. Dla przykladu za malowanie hondy st1300 - wszystko
    oprocz zbiornika, bo ten wystarczylo wypolerowac) zaplacilem tysiaka a
    elementow w sumie do malowania bylo chyba 16, robota wykonana wzorowo. Malowane
    granatowa perla. Za taka sama robote w stolycy chciano 2500-3000.
    Kapec

  • 5. Data: 2011-02-26 11:12:42
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Malowane
    > granatowa perla. Za taka sama robote w stolycy chciano 2500-3000.

    Podaj samolubie adres lakiernika - będzie dla potomnych :)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2011-02-27 10:37:39
    Od: k...@o...pl

    > Podaj samolubie adres lakiernika - będzie dla potomnych :)

    Nie za bardzo ma to sens, bo jeden mankament tego rozwiazania byl. Mianowicie
    chlop jest dosc nieslowny w temacie terminowosci bo jest zawalony robota
    permanentnie, obrabia auta paru handlarzom w moim miescie (Kwidzynie) i trzeba
    duzo cierpliwosci zeby sie do niego dopchac. Poza tym to moj znajomy wiec moze
    i cena tez byla inna, chociaz za ta sama robote inny, podobno lepszy w miescie
    krzyknal 1300. Takze tak jak pisalem czasem warto poszukac gdzies na uboczu, to
    wcale nie swiadczy o tym, ze tacy lakiernicy potrafia tylko maluchy malowac.
    Kapec

  • 7. Data: 2011-02-28 08:46:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-02-27 11:37:39 +0100, k...@o...pl said:

    > Takze tak jak pisalem czasem warto poszukac gdzies na uboczu, to
    > wcale nie swiadczy o tym, ze tacy lakiernicy potrafia tylko maluchy malowac.

    Potwierdzam, miałem podobne doświadczenia z puszką. Pod Kazimierzem
    facet zrobił mi robotę za połowę stawki warszawskiej, malowanie i
    blacharka tiptop, gorzej mu poszło z uzbrajaniem drzwi (parę drobiazgów
    skopali) - no ale w moto to raczej nie problem, chyba że ktoś ma
    życzenie odstawić jeżdżące moto i odebrać takie samo po lakierowaniu -
    odradzał bym przy takich małomiasteczkowych magikach.

    de Fresz