  • 1. Data: 2011-02-22 22:39:48
    Temat: Poszukuje P. Adama z Yamahy.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, czy orientuje sie moze Ktos, gdzie teraz pracuje taki starszy
    mechanik, co kiedys pracowal w Mitsui Motor Polska na Polczynskiej?
    Mial na imie: Adam, bardzo przyjemny gosc i nie mialem stracha jak zostawialem u
    Niego moto, ale po przejeciu Yamahy przez PP juz tam nie pracuje :(

    Dziekuje za pomoc

    Koczis
    FZ1 Fazer-na wydaniu.

  • 2. Data: 2011-02-24 08:58:07
    Temat: Re: Poszukuje P. Adama z Yamahy.
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Koczis wrote:

> [...]
    > Mial na imie: Adam, bardzo przyjemny gosc i nie mialem stracha jak
    > zostawialem u Niego moto, ale po przejeciu Yamahy przez PP juz tam

    Ponizej masz post Mecenasa z 19 lipca tego wyjasniajacy wszystko
    Zacytowalem w calosci.

    Hej
    dawno mnie tu nie było ale zdarzało mi się czytać...
    Wracając do tematu chciałbym poinformować iż w Waie powstał nowy warsztat
    moto. Mieści się na ul. Ordona 2a (brama na wprost z wyjazdu ze stacji
    benzynowej). Warsztat założył długoletni pracownik YAMAHY - Adaś. Ci co
    chociaż raz korzystali z oficjalnego serwisy Yamahy na Połczyńskiej znają
    solidność i fachowość Adasia także nie będe się nad tym rozwodził wystarczy
    chyba że wspierał Jacka Czachora i Marka Dąbrowskiego chyba w pierwszym
    Dakarze.
    Dodatkowo tylko zapewniam że ceny są przystępne, a i dojazd nie jest zły i
    komunikacja miejska całkiem niezła także spokojnie można zostawić sprzęta.

    Ja już raz skorzystałem i polecam.

    pozdr.
    Mecenas

    --