  • 21. Data: 2010-01-08 00:05:33
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hi5anl$ktr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > złożeniu siedzenia tylnego powinno stać się stosunkowo pojemne.
    > Wyposażenie dodatkowe nieistotne, wskazana wszakże byłaby mozliwość
    > zainstalowania klimy, ale poduszka/poduszki obowiązkowo.
    >
    > Myślałem o seicento i matizie, ale jeśli macie lepsze pomysły, to prosze o
    > propozycje.
    >
    > Jeżeli ktoś z grupy ma do sprzedania takie autko to też prosze o sygnał -
    > w grę wchodzi południowa część Polski, od Rzeszowa po Wrocław. Żona jest
    > plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają
    > czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    Ja tam się w sumie nie znam, ale moja narzeczona jeździ Tico - jest małe,
    tanie, 10-letnie, ona tym wymiata tak że ja to oczy zamykam, a zasadniczo
    jedyne co się psuje to łożyska, ale nawet jeżeli coś więcej to części tanie
    jak barszcz... Tylko poduszek nie ma, chyba że bierzesz jakieś ze sobą. ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 22. Data: 2010-01-08 01:19:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 20:32:50 +0000 (UTC), Franc wrote:
    >Dokładnie tak: Twingo (zwane Żabą) jest najlepsze w klasie małych samochodów.
    >Jest wygodne, pakowne,

    dwumetrowe narty nie wchodza. A do malucha sie miescily :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-01-08 01:34:18
    Od: krz <a...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:
> [...]
    > jest plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają
    > czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    A klasyki? Opel Corsa, Ford Fiesta, Ford Ka?

  • 24. Data: 2010-01-08 02:37:12
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > dwumetrowe narty nie wchodza. A do malucha sie miescily :-)

    Jak nie wchodzą? Ja woziłem po prawej stronie między fotelem pasażera a
    drzwiami ;)
    Co prawda nie 2m tylko 1,9m ale zapas był spory więc pewnie i 2m wejdą.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 25. Data: 2010-01-08 02:44:50
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Miałme clio I przez cztery lata - niestety mam bardzo przykre doświadczenia
    > z ta firmą. Nawet jeśli sie poprawiło, to nie zaryzykuję. Dzięki, ale clio
    > twingo odpadają. Tak jak 206 i citroeny.

    miałem renaulta z tego okresu i bardzo dobrze wpominam (ale się psuło),
    potem się pogorszyło ;)

    pozdrawiam.

  • 26. Data: 2010-01-08 07:59:46
    Od: Marx <M...@n...com>

    ja sie podepne pod temat, szukam czegos zblizonego, ale koniecznie z
    automatem i wspomaganiem. Ktore male auta mialy niezawodne automaty?
    Cena powiedzmy do 10 tys.
    Marx

  • 27. Data: 2010-01-08 09:06:29
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - co małego, taniego w eksploatacji na miasto dla niedużej
    > kobiety?

    Moja jeździ Bravo z silnikiem 1.2. Klima, elektryka, 4 poduszki, wspomaganie,
    podnoszony fotel (co dla niej bardzo ważne ;-)), no i przede wszystkim ładnie
    wygląda. Czasem coś padnie (drbiazgi) ale części tanie i jest czym przycisnąć bo
    autko dynamiczne. Byle nie silnik 1.4 bo to skarbonka.
    Krzysiek

  • 28. Data: 2010-01-08 10:27:33
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message

    > Żona jest plastyczką, autko musi być czerwone,

    http://www.hants.pl/accent/2.jpg

    1.5 l ma klime, elektryczne lusterka i po zlozeniu tylnich foteli naprawde
    gigantyczny bagaznik (wiozlem dwie drabiny 4 metrowe - wystawaly tylko
    troszeczke)
    Kosztuje niewiele (to akurat - rownowartosc 4 tys), prymitywnie proste w
    serwisowaniu. Od poltora roku ujezdzane jako pierwsze auto przez 50letnią
    kobietę, wiec wyjatkowo glupotoodporne.

  • 29. Data: 2010-01-08 15:25:04
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2010-01-08 10:27, Hants pisze:
> [...]
    > serwisowaniu. Od poltora roku ujezdzane jako pierwsze auto przez
    > 50letnią kobietę, wiec wyjatkowo glupotoodporne.

    Na zdjęciu jest accent II a te są droższe niż 4 tys. W kwocie około 4-6
    tys można trafić na bogato wyposażonego accenta I generacji. Sam mam
    takowego w wersji sedan i ze wzgledu na niskie koszta eksploatacyjne
    polecam początkującym lub mało wymagającym :)

  • 30. Data: 2010-01-08 19:51:49
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > ja sie podepne pod temat, szukam czegos zblizonego, ale koniecznie z
    > automatem i wspomaganiem. Ktore male auta mialy niezawodne automaty? Cena
    > powiedzmy do 10 tys.
    > Marx

    Yaris 1.0 miał fajne automaty, ale myślę, że cudem będzie dorwanie tego w
    Polsce w ludzkiej cenie.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]