  • 1. Data: 2010-01-07 19:44:38
    Temat: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Jak w temacie - co małego, taniego w eksploatacji na miasto dla niedużej
    kobiety?
    Chce zrobić żonie prezent - coś w granicach 6-8 tysięcy. Żeby jeździło, nie
    miało wiru w baku, tanie (relatywnie do wartości pojazdu) części. Po
    złożeniu siedzenia tylnego powinno stać się stosunkowo pojemne. Wyposażenie
    dodatkowe nieistotne, wskazana wszakże byłaby mozliwość zainstalowania
    klimy, ale poduszka/poduszki obowiązkowo.

    Myślałem o seicento i matizie, ale jeśli macie lepsze pomysły, to prosze o
    propozycje.

    Jeżeli ktoś z grupy ma do sprzedania takie autko to też prosze o sygnał - w
    grę wchodzi południowa część Polski, od Rzeszowa po Wrocław. Żona jest
    plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają czarne,
    białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2010-01-07 20:13:32
    Temat: Re: Male, tanie dziesięcioletnie
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Jeżeli ktoś z grupy ma do sprzedania takie autko to też prosze o sygnał
    > - w grę wchodzi południowa część Polski, od Rzeszowa po Wrocław.

    Z Twoim mailem coś nie tak: ' Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user:
    "yogi_n" '. Podaj jakiś kontakt na priv.

    --
    kamil d
    red 206

  • 3. Data: 2010-01-07 20:23:25
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Myślałem o seicento i matizie, ale jeśli macie lepsze pomysły, to
    > prosze o propozycje.
    [ciach!]
    > Żona jest plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie,
    > odpadają czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    Clio II sprzed liftingu, wersja 1.4 8V

  • 4. Data: 2010-01-07 20:55:05
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Małe, tanie w eksploatacji, wygodne, pojemne, żółte... Twingo ale koniecznie
    1.2 60KM po 97 roku, czyli po lifcie a nie 1.1 55KM (to jeszcze gaźnik).
    Wersje po lifcie mają poduszkę kierowcy. Z klimą może być gorzej, jak juz to
    w wersji 1.2 16V 75KM ale taka powinna się zmieścić do 8tyś.

    Różne są opinie o tym samochodzie ale ja miałem rocznik '99, przejechałem
    ponad 150tys km i nie zepsuło się kompletnie nic.
    Poza materiałami eksploatacyjnymi typu olej, filtry, świecie, hamulce,
    akumulator, tłumik, opony, łożyska kół i kolumn MacPersona (to podobno wada
    fabryczna Twingo i Clio II i trzeba wymieniac bo pękają sprężyny) nie
    robiłem nic.

    Moje Twingo miało silnik 1.2 8V 60KM. Spalanie w mieście nie przekraczało
    7l, średnie było w okolicy 6l a na trasie przy 110-120km/h paliło nawet
    poniżej 5l.

    Samochodzik ma naprawdę genialne wnętrze. Tylna kanapa jest przesuwana i
    rozkładana a oparcia foteli są regulowane.
    Można zrobić mało miejsca na nogi z tyłu a za to więcej bagażnika lub miejca
    na nogi jak w limuzynie ale mało bagażnika.
    Po złożeniu kanapy przez tylne drzwi spokojnie wchodzi pralka lub mała
    lodówka (wiozłem pralkę automatyczna oraz lodówkę 85cm).

    Naprawdę polecam.
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 5. Data: 2010-01-07 21:07:40
    Od: "CSM" <t...@m...com>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają
    > czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    Colt i tylko Colt. Wersja CJ0.

  • 6. Data: 2010-01-07 21:32:50
    Od: "Franc " <c...@g...pl>

    Dokładnie tak: Twingo (zwane Żabą) jest najlepsze w klasie małych samochodów.
    Jest wygodne, pakowne, mało pali i jest mało awaryjne. Mi sprężyny przy
    kolumnach McP nie pękały i nic nie słyszałem, żeby miały pękać. Sprzęgło
    jeszcze żyje - stan licznika ~150KKm. Jedyne co to musiałem kolektor dolotowy
    i obudowę filtra powietrza wymienić bo połamała się od strzałów gazu.
    Ale parę spraw muszę sprecyzować:
    Do 1997 roku był dostępny tylko silnik C3G o poj. 1234cm3 czy coś takiego, 8V,
    55KM, monowtrysk, łańcuch rozrządu, metalowy kolektor. Został całkowicie
    wycofany po faceliftingu w 1999.
    Od 1997 roku, równolegle był oferowany silnik D7F: 1149cm3, 8V, 60KM,
    wielowtrysk, pasek rozrządu, plastikowy kolektor oznaczany również 1.1. Od
    1999 (facelift) do 2001 był jedynym silnikiem oferowanym w Twingo. Jest
    zresztą w ofercie do dziś (w nowym twingo). Montują go też do
    Clio/Thalia/Kangur gdzie oznaczany jest jako 1.2.
    W 2001 roku dodano do palety silnik D4F: 1149cm3, 16V, 75KM, wielowtrysk,
    pasek, plastikowy kolektor.
    Wyposażenie:
    do 1999 poduszki w opcji, zdarzały się wersje nawet z 2, klima, wspomaganie,
    ABS w opcji.
    od 1999 na rynek BRP poduszka kierowcy w serii, reszta w opcjach, na rynki
    europejskie 2 poduszki w serii, boczne w opcji, w lepszych wersjach w serii.
    wspomaganie, ABS w opcjach /serii zależności od wersji, klima w opcjach.
    od 2001 (drugi FL) z poduszkami jak wyżej, ale klima dostępna tylko z
    silnikiem D4F.
    TKP nie poleca wersji ze zrobotyzowaną skrzynią biegów /automatycznym sprzęgłem.
    Ogólnie zapraszam na http://www.forum.twingo.pl
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    IMK P7 SWB ASS w trakcie zabudowy
    granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

  • 7. Data: 2010-01-07 21:38:48
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Sty, 20:13, kamil d <k...@t...pl> wrote:

    > Z Twoim mailem coś nie tak: ' Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user:
    > "yogi_n" '. Podaj jakiś kontakt na priv.

> [...]

    do jeżdżenia na uczelnię i prywatne potrzeby w mieście i bliskich
    okolicach kupiłem córce Punto I z 1999r z silnikiem 1108 cm3. Jak na
    razie zero problemów mimo mrozów

  • 8. Data: 2010-01-07 21:42:52
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > plastyczką, autko musi być czerwone, żółte lub niebieskie, odpadają
    > czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd ;-)

    VW Polo.

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-01-07 21:43:10
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > Wyposażenie dodatkowe nieistotne, wskazana wszakże byłaby mozliwość
    > zainstalowania klimy, ale poduszka/poduszki obowiązkowo.

    Oglądając ostatnio auta, zauważyłem duży spadek cen w samochodach
    poflotowych. Np. 4-letniego Fiata Pandę da się kupić za około 9 tysięcy.
    Podobne ceny można trafić za 6-7-letnie Corsy, 206-tki, Clio. Jak dobrze
    poszukać, można nawet znaleźć samochód z LPG i przekonującą książką
    serwisową.
    Wada (z punktu widzenia żony :P) jest taka, że najczęściej są to auta białe,
    potem srebrne, a rzadko w jakimś kolorze.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 10. Data: 2010-01-07 22:14:59
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Yogi(n) wrote:
> [...]
    > niedużej kobiety?
    > czerwone, żółte lub
    > niebieskie, odpadają czarne, białe i srebrne, różowe, seledynowe itd

    Moze to glupio zabrzmi, poniewaz po 2 latach sprzedalam swoje cudo, ale Kia
    Pride - mala, tania w eksploatacji (bo czesci prawie nie sa potrzebne),
    silnik 1,3 a spalanie pomiedzy 5,00 a 6.00 litra na setke - zaleznie od
    tego, czy cykl miejski czy nie :) I bardzo czesto wystepuje w slicznym
    szafirowym kolorze. No i cena - 10 latek kosztuje (srednio) 3000 zl, wiec
    jak poszukac mlodszych to i duzo mlodsze bedzie w cenie dla Ciebie do
    przyjęcia - niestety, nie ma poduszek,ale za to prawie kazdy model ma
    elektryczne szyby :) no i w miare pojemny (szczegolnie w porownaniu z moją
    Suzi Jimny, ktora nie posiada bagaznika :) )
    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny