  • 21. Data: 2010-06-06 19:25:35
    Temat: Re: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0d92720e-4e88-4245-9737-e509a981b78b@w31g2000yq
    b.googlegroups.com...

    > Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.
    >
    > Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

    hehe, tyle to pali seicento u kogoś kto bardzo oszczednie jeżdzi.
    Nie wiem w jakim mieście mieszkasz bo to auto pali tyle ale w trasie i
    to dość przyjemnej trasie.

    -------------

    W Gdyni.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 22. Data: 2010-06-06 19:33:52
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hugh42$4hr$1@news.dialog.net.pl...

    > Chyba w Pcimiu. Podaj jej średnią prędkość z komputera (o ile takowy
    > jest). :P

    W Trójmieście.
    Nie zwróciłem uwagi na V średnią, ale komputer od kilkuset kilometrów
    pokazuje ~15.3L/km. Benzyna 98. W praktyce licząc od tankowania pod korek
    wartości się zgadzają.

    --
    Duch

  • 23. Data: 2010-06-06 20:21:33
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-06-2010 13:41, J.F. pisze:

    > Ale co - nadal nieodporne na wode, czy na wlosckich lozyskach zrobione
    > ?
    Woda, słabo to pomyśleli.
    Strzela (pęka)obudowa, wirnik zaczyna trzeć o nią. Jak słychać
    terkotanie lepiej się od domu nie oddalać;)

    M.

  • 24. Data: 2010-06-06 20:49:37
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Mułek ?? 64KM w tej lekkiej budzie nie są strasznym mułkiem.

    dla mnie jest strasznym mulkiem :) jezdzilem zarowno polo jak i felicja i
    nikt mnie nie przekona ze umie to sprawnie przyspieszac :)

    > Dlaczego przekreślasz I - 90KM będzie i bezawarylne i zapewni zupełnie
    > inny komfort jazdy niż zwykły turbodiesel - a i spali też zdecydowanie
    > mniej ropy :)

    przekreslam dlatego ze budzet to 8000zl a w tej cenie tdi bedzie zapewne po
    dachowaniu i powodzi :) jesli sie trafi to bez zastanowienia brac... pali
    20% mniej niz 1,9TD a i przyspieszenie zaczyna byc czuc :)

    pzdr

  • 25. Data: 2010-06-06 22:39:30
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Jestem w stanie dołozyć mamie te 2 tys, a za 10 już można spotkać 1.5
    > DCI -
    > czy to dobry silnik, nie ma jakiś powtarzających się i drogich w naprawie
    > usterek ? Spalanie w/g danych technicznych jest naprawdę niewielkie.

    mamy dwie sztuki w firmie i żadnych problemów (teraz mają po ok 150tys km
    przebiegu) Średnie spalanie w okolicach 5L. Mamy też dwie meganki z tym
    samym silnikiem i dają rade bezawaryjnie (silnikowo)

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 26. Data: 2010-06-07 09:08:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mały i ekonomiczny to jest np. Opel Corsa :-)
    Przy czym "ekonomiczny" oznacza też cenę części i napraw (im mniej wypasione auto,
    tym tańsze w eksploatacji i to sporo tańsze)

    -----

    propozycji.

  • 27. Data: 2010-06-07 09:35:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mario pisze:

    > jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)
    > pozdrawiam

    nie polecam wersji D sporo pali ani TD bo klin na wale sprawia wiele
    problemów. Jak już to 1.6 ABU lub 1.9TDI

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-06-07 09:36:36
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek pisze:
    > Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?

    Tylko 1.9JTD ale jeśli osiągi nie są ważne to ja bym brał 1.2 8v ogólnie
    auto średnie pod każdym względem trzeba uważać na rudą.

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-07 09:37:12
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Duch pisze:
    >i pali symboliczne ilości benzyny, jest niemal bezobsługowy.

    czyli ile spala?

    --
    krzysiek82

  • 30. Data: 2010-06-07 09:38:59
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:

    > Ale co - nadal nieodporne na wode, czy na wlosckich lozyskach zrobione
    > ?
    >
    > J.

    źle zaprojektowane, dwa metale bardzo się nie lubią gdy jeden z nich się
    rozszerza nabierając temperatury :)

    --
    krzysiek82