  • 11. Data: 2010-06-06 10:18:52
    Temat: Re: Ma?e ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-06 10:16, Jacek pisze:

    > Jestem w stanie do?ozy? mamie te 2 tys, a za 10 ju? mo?na spotka? 1.5 DCI -
    > czy to dobry silnik, nie ma jaki? powtarzaj?cych si? i drogich w naprawie
    > usterek ? Spalanie w/g danych technicznych jest naprawd? niewielkie.

    Jeden z grupowiczów w takim silniku doprowadził do pęknięcia głowicy i
    wywalenia tłoka, no ale chyba twoja mama nie będzie jeździć non-stop w
    okolicach "odcięcia"? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2010-06-06 11:36:41
    Temat: Re: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: "Czarek Daniluk" <czarek@nospam_cedaniluk.com>

    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pardzo dobre opinie...

    > mulek ale bezawaryjny :)

    Mułek ?? 64KM w tej lekkiej budzie nie są strasznym mułkiem.

    > jesli trojka to minimum 1,6... albo moze jakis 1,9TD bez I :)

    Dlaczego przekreślasz I - 90KM będzie i bezawarylne i zapewni zupełnie inny
    komfort jazdy niż zwykły turbodiesel - a i spali też zdecydowanie mniej ropy
    :)

    > pozdrawiam

    Też Pozdrawiam !!

  • 13. Data: 2010-06-06 13:16:29
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 5-06-2010 21:20, Jacek pisze:

    > Faktycznie, przeoczyłem ten samochód, wygląda całkiem ładnie i przystępny
    > cenowo.
    > Która wersja bardziej udana 8v czy 16V ?
    AFAIK oba różnią się tylko głowicą, 16v jest mocniejsze i zdecydowanie
    lepiej jeździ.\
    Trzeba niestety liczyć się z często wymianą alternatorów (mój teść w
    Punto II z 2001 r. już wymieniał 3x, a przejechał dopiero 55 kkm).

    M.

  • 14. Data: 2010-06-06 13:38:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-06 10:18, Grejon pisze:

    > Jeden z grupowiczów w takim silniku doprowadził do pęknięcia głowicy i
    > wywalenia tłoka, no ale chyba twoja mama nie będzie jeździć non-stop w
    > okolicach "odcięcia"? :)

    Za 10 tysięcy, taki dci będzie już zmęczony życiem. Na 90% za te
    pieniądze, będzie to pofirmówka. W krótkim czasie można się spodziewać
    problemów z turbo i układem wtryskowym.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-06-06 13:41:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 06 Jun 2010 13:16:29 +0200, MariuszM wrote:
    >Trzeba niestety liczyć się z często wymianą alternatorów (mój teść w
    >Punto II z 2001 r. już wymieniał 3x, a przejechał dopiero 55 kkm).

    Ale co - nadal nieodporne na wode, czy na wlosckich lozyskach zrobione
    ?

    J.

  • 16. Data: 2010-06-06 17:02:12
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał

    > jesli 8l w cyklu mieszanym to symbolicznie...

    Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.

    Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

    --
    Pzdr
    Fun

  • 17. Data: 2010-06-06 17:45:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Peugeot 106 Mk2 - zona jezdzi od roku i sobie chwali. Oprocz
    standardowych czynnosci typu plyny, filtry i lanie benzyny to nic sie
    nie dzieje. Ocynkowana karoseria to zero rdzy, a wyglad nawet dzisiaj
    atrakcyjny :)

    --
    venioo

  • 18. Data: 2010-06-06 18:07:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-06 17:02, Duch pisze:
    > Użytkownik "BearBag"<c...@g...com> napisał

    >>> Ma

    > Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.
    >
    > Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

    Chyba w Pcimiu. Podaj jej średnią prędkość z komputera (o ile takowy
    jest). :P

  • 19. Data: 2010-06-06 19:01:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.
    >
    > Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

    hehe, tyle to pali seicento u kogoś kto bardzo oszczednie jeżdzi.
    Nie wiem w jakim mieście mieszkasz bo to auto pali tyle ale w trasie i
    to dość przyjemnej trasie.

  • 20. Data: 2010-06-06 19:05:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Duch" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał

    >>> Ma

    > Nie wiem jaką cegłę trzeba mieć zamiast butów by spalić nim 8L/100km.
    >
    > Mojej kobiecie taki pali ok. 6.5L/100km. W cyklu MIESJKIM.

    A mój 7,5 regularnie - normalna jazda w Poznaniu.
    A propos - mam na zbyciu to auto.