  • 31. Data: 2010-06-07 09:51:47
    Temat: Re: Małe ekonomiczne auto w cenie do 8 tys
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    venioo pisze:
    Ocynkowana karoseria to zero rdzy, a wyglad nawet dzisiaj
    > atrakcyjny :)

    no właśnie raz ruda jest raz jej nie ma, jak to się dzieje :)?

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-06-07 10:00:53
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:
    > venioo pisze:
    > Ocynkowana karoseria to zero rdzy, a wyglad nawet dzisiaj

    > no właśnie raz ruda jest raz jej nie ma, jak to się dzieje :)?

    To tak jak mnie straszono, ze "Zaba" bedzie chrupana przez ruda, a tu nic :-) Auto
    kupione jako 8
    latek i sprzedane jakos ponad 10 latek, parkowane pod chmurka i zero rdzy nawet na
    podlodze czy
    nadkolach, jedyne co zgnilo to tlumik :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 33. Data: 2010-06-07 10:31:32
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Duch pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:hugh42$4hr$1@news.dialog.net.pl...

    > W Trójmieście.
    > Nie zwróciłem uwagi na V średnią, ale komputer od kilkuset kilometrów
    > pokazuje ~15.3L/km. Benzyna 98. W praktyce licząc od tankowania pod korek
    > wartości się zgadzają.

    Śląsk ogólnie- Gliwice, Katowice:
    15.5-16 km/l i średnia prędkość w okolicach 40-45km/h. Przynajmniej
    wedle komputera...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 34. Data: 2010-06-07 10:50:28
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    To akurat dużo, ale rzeczywiście centrum stolicy to 13,5 litra wychodzi (średnia
    prędkość 19 km/h), za to np. Wisłostrada nawet
    poniżej 8 l w weekend.
    Żeby się mniej stresować zeruję komputer parę minut po ruszeniu ;-)

    -----

  • 35. Data: 2010-06-07 17:36:08
    Od: "Jacek" <nie@podaję.email_przez_spam>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał

    > nie polecam wersji D sporo pali ani TD bo klin na wale sprawia wiele
    > problemów. Jak już to 1.6 ABU lub 1.9TDI

    Kiedyś mając jeszcze Golfa IV, czytałem na forum Golfa o problemach MK III z
    tym klinem, jednak wydawało mi się, że dotyczyło to również 110KM TDI AFN -
    czy wiesz coś na temat bliżej ?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 36. Data: 2010-06-07 17:38:54
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    W dniu 2010-06-07 10:31, juhass pisze:
    > Śląsk ogólnie- Gliwice, Katowice:
    > 15.5-16 km/l i średnia prędkość w okolicach 40-45km/h. Przynajmniej
    > wedle komputera...

    Ruch ze średnią prędkością 40-45 km/h raczej ciężko nazwać miejskim...

    --
    PSYLO

  • 37. Data: 2010-06-07 18:50:28
    Od: juhass <t...@w...pl>

    PSYLO pisze:
    > Ruch ze średnią prędkością 40-45 km/h raczej ciężko nazwać miejskim...

    Przecież nie pisze że miejski, lecz że po Śląsku. Ogólnie
    korki (tak w Katowicach jak i Gliwicach)- średnią skutecznie
    podnosi A4-ka na tym odcinku..

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 38. Data: 2010-06-07 23:34:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-07 17:38, PSYLO pisze:

    > Ruch ze średnią prędkością 40-45 km/h raczej ciężko nazwać miejskim...

    Jakbym ja miał średnią po WRC w tym zakresie, to średnie spalanie
    miałbym na poziomie góra 6L/100. A pewnie jeszcze niżej bym zszedł, i to
    nie będąc zawalidrogą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2010-06-07 23:57:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-06-07 09:51, krzysiek82 pisze:
    > venioo pisze:
    > Ocynkowana karoseria to zero rdzy, a wyglad nawet dzisiaj
    >>

    > no właśnie raz ruda jest raz jej nie ma, jak to się dzieje :)?

    Tak, ze jedne sa bezwypadkowe, a inne sa "bezwypadkowe" :)

    --
    venioo

  • 40. Data: 2010-06-08 10:18:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek pisze:
    > Kiedyś mając jeszcze Golfa IV, czytałem na forum Golfa o problemach MK III z
    > tym klinem, jednak wydawało mi się, że dotyczyło to również 110KM TDI AFN -
    > czy wiesz coś na temat bliżej ?

    Według mojej wiedzy problem nie dotyczy silników 1Z i AFN. Natomiast
    dziwię się, że VW tak dał ciała z tym elementem, koledze w ten sposób
    strzelił rozrządu i głowica do roboty była.

    --
    krzysiek82