  • Data: 2012-07-27 22:34:37
    Temat: Re: Malbork-Hannover
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-27, Tata <k...@k...net.pl> wrote:
    > Jaką trasę w Polce wybrać (samochód osobowy do 3,5 tony)? S6
    > Gdańsk-Kołbaskowo czy 22? Chcę ominąć "autostrady" płatne. Na 22 od
    > Wałcza do Gorzowa Wielkopolskiego droga jest obs...ypana fotoradarami w
    > miasteczkach, wioskach i osadach, ciągle światła, przejścia, wysepki,
    > ronda i ograniczenia do 40 km/godz. Po wyjechaniu z osady, 20 metrów po
    > znaku D-43 ograniczenie do 50-70 km/godz, pełno zakazów wyprzedzania i
    > jest to zarzynanie silnika i turba. Może zaproponujecie inną dogodną trasę?

    z CB raczej bym jechal 22. Wiekszosc zaladowanych fotek i smietniki są
    na odcinku ze Stargardu do Wałcza. Na pomorskim kawalku 6 tez sa
    smietniki i radary. Z miesiac czy dwa tamtedy nie jechalem ale odcinek
    Wałcz-Gorzów jest znacznie szybszy niż Stargard - Wałcz.

    6 jest dalej o ponad 50km no i odcinek 91 od 22 do s6 do najszybszych
    nie należy.

    Możesz ominąć najgorzy kawalek 22 jadac 91 na Świecie -> 5 Bydgoszcz
    -> 10 Wałcz -> 22 Gorzów.

    --
    WildS