  • Data: 2011-02-23 06:23:37
    Temat: Re: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-02-2011 21:23, BartekK rzecze:

    > A wiesz że Medion do (części, bo nie zagwarantuje że wszystkich) swoich
    > obudów (swoją drogą - z blachy grubej praktycznie jak stare Modecomy)
    > wkładał zasilacze Fortron FSP/Delta, które niczym nie ustępowały
    > Chieftecowi (który ostatnio mocno się zepsuł, zwłaszcza jeśli chodzi o
    > tańsze serie)?

    A jaką mam gwarancję, że trafię akurat na ten?

    A poza tym, spotkałem się z opiniami, jak tu:

    "Aktualnie pracuje w firmie ktora robi serwis dla Mediona.
    I o ile jakość pracy serwisantów nie pozostawia wiele do życzenia.
    komputery potrafią wracać do serwisu po trzy, cztery razy, rekordzista
    był w naprawie osiem razy. Dotyczy to jedynie laptopów, gdyż z nimi mam
    do czynienia.
    Problemem jest jakość części, które niby od markowych producentów
    pochodzą, lecz są raczej na pewno zwrotami, bądź są ze złomowanych
    komputerów wyciągane. I tak jak pisali przedmowcy, marka Medion to
    istna rosyjska ruletka."

    http://forum.dobreprogramy.pl/czy-ktos-zna-firme-med
    ion-t152389-15.html

    No i do Polski trafiają zwroty po naprawach gwarancyjnych
    i podobnego autoramentu szroty, więc szansa trafienia na bubel
    gwałtownie rośnie. Raz skusiłem się na tzw. TV Sender Mediona
    - dziękuję, nigdy więcej.

    --
    Dominik (& kąpany)