    From: "Mania" <...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.sieci,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Maksymalna szybkość Internetu
    Date: Sun, 5 Oct 2014 19:37:04 +0200

    > Podobno mając LiveBoxa 2.0 można sprawdzić
    > jaka maksymalna szybkość Internetu jest możliwa
    > na mojej linii.
    > Nie ta aktualnie wykupiona, ale w ogóle możliwa.
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jak to zrobić.

    > Ktoś ściemnia.
    > Niby jak ma sprawdzić na ile pójdzie VDSL?

    Być może ktoś ściemnia.
    Wobec tego jak można dowiedzieć się jaka maksymalna
    szybkość jest w mojej lokalizacji możliwa, ale niezależnie
    od sprawdzenia na stronie Orange, na której również opiera
    się pani w salonie?
    Przed 2 laty namawiano mnie na zmianę z 20 Mb/s na 40 Mb/s,
    a teraz, gdy chciałam zmienić z 20 Mb/s na 80 Mb/s twierdzą,
    że nie mam warunków na więcej niż 20 Mb/s.
    Dodam, że w ramach pakietu 80 Mb/s powinno być teraz w tej
    samej cenie co 20 Mb/s, natomiast 40 Mb/s już w ofercie
    w ogóle nie ma.
    Pamiętam, że już kilka lat temu światłowód był doprowadzony.

    Jak to sprawdzić "obiektywnie"?

    Pozdrawiam
    Mania