  • 1. Data: 2011-01-27 18:16:24
    Temat: Maksymalna długość kabla D-SUB
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    Witam
    Jaka jest maksymalna długość kabla D-SUB, przy której jeszcze można
    korzystać z monitora ? Oczywiście pomijam oferty sklepów, które mają
    nawet 20 metrowe kable.

    Potrzebuje podłączyć drugi monitor w pomieszczeniu obok - przydałoby się
    z 15 metrów przedłużacza, ale nie wiem, czy będzie coś widać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-01-27 18:28:42
    Temat: Re: Maksymalna długość kabla D-SUB
    Od: "dezy" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Jaka jest maksymalna długość kabla D-SUB, przy której jeszcze można
    > korzystać z monitora ?

    zależy od jakości kabla i przesyłanej rozdzielczości

  • 3. Data: 2011-01-27 18:59:12
    Od: Norbert <n...@M...com>

    dezy napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr" <m...@k...home.pl> napisał w wiadomości
    >

    > zależy od jakości kabla i przesyłanej rozdzielczości

    Kupiłem kabel 15m, rozdziałka natywna fullhd
    Działa pięknie.
    Koszt około 100zł o ile pamietam.

  • 4. Data: 2011-01-27 19:31:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 27.01.2011 19:16, Piotr pisze:
    > Jaka jest maksymalna długość kabla D-SUB, przy której jeszcze można korzystać z
    monitora ? Oczywiście pomijam oferty sklepów, które mają nawet 20 metrowe kable.

    Co rozumiesz przez "korzystać"? Bo korzystać można nawet
    na 100 m, ale jakość obrazu będzie tragiczna, jeżeli się
    nie zastosuje wzmacniacza (i jako taka ze wzmacniaczem).

    > Potrzebuje podłączyć drugi monitor w pomieszczeniu obok - przydałoby się z 15
    metrów przedłużacza, ale nie wiem, czy będzie coś widać.

    Kup wzmacniacz sygnału wizyjnego. Kosztuje to z 60 złotych
    i pozwala uzyskać zasięg właśnie 15-20 metrów. Jeżeli za-
    stosujesz dobry, gruby, niezależnie ekranowany przewód VGA
    z fabrycznie zarobionymi i zalanymi wtyczkami, to jakość
    będzie akceptowalna, ale przy niższych rozdzielczościach
    (raczej 800x600 i 1024x768) i max 60 Hz.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 5. Data: 2011-01-27 20:14:48
    Od: Piotr <m...@k...home.pl>

    W dniu 2011-01-27 20:31, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > będzie akceptowalna, ale przy niższych rozdzielczościach
    > (raczej 800x600 i 1024x768) i max 60 Hz.

    To jest komputer biurowy z wbudowaną grafiką, żadnych zawrotnych
    rozdzielczości - teraz jest tam monitor 15", będzie 17", a drugi przez
    rozdzielacz chcę podpiąć w drugim pomieszczeniu.

    piotr

  • 6. Data: 2011-01-27 21:05:30
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Norbert nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Kupiłem kabel 15m, rozdziałka natywna fullhd
    > Działa pięknie.

    D-SUB czy DVI?
    HD na D-SUB?
    Przem

  • 7. Data: 2011-01-27 21:35:54
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Przemek napisał(a):
    > Norbert nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    >
    > D-SUB czy DVI?
    > HD na D-SUB?
    > Przem

    Ups. Faktycznie, moj to DVI.
    Czlowiek po calym dniu w robocie czasem czyta na opak.

  • 8. Data: 2011-01-27 21:43:28
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2011 15:05:30 -0600, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:

    >HD na D-SUB?
    Ale co cię w tym dziwi? Zwykły DSUB poradzi sobie z większą rozdziałką
    (np. teraz mam laptopa podłączonego po DSUB do monitora 1920x1200 co
    jest powyżej ,,magicznego'' HD). Czy dziwi cię to że udało mu się
    przesłać to na długa odległość a wtedy sygnał może być zniekształcony?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 9. Data: 2011-01-28 01:14:09
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Grzegorz Krukowski nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
    > jest powyżej ,,magicznego'' HD). Czy dziwi cię to że udało mu się
    > przesłać to na długa odległość a wtedy sygnał może być zniekształcony?

    Dziwi mnie to, że napisał w jednym zdaniu: "D-SUB", "15m" i "działa
    pięknie".
    Przem

  • 10. Data: 2011-01-28 05:34:46
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    W dniu 11-01-27 19:16, Piotr pisze:
> [...]
    >
    > Potrzebuje podłączyć drugi monitor w pomieszczeniu obok - przydałoby się
    > z 15 metrów przedłużacza, ale nie wiem, czy będzie coś widać.

    Moja siostra ma 15m D-SUB, rozdzielczość 1366x768, brak zakłóceń, kabel
    kosztował coś koło 50 zł. Dosyć gruby jest.