  • 11. Data: 2010-06-25 06:25:10
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 25.06.2010 02:02, Artur M. Piwko pisze:

    > Mam cyfrową baterię - odkręcam kurek woda płynie; zakręcam - przestaje.

    Tzn, leci na full albo wcale ? Nie da się płynnie (czyt. analogowo)
    regulować natężenia strumienia wody ? :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 12. Data: 2010-06-25 06:54:39
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Robben" <...@n...mail> napisał w wiadomości
    > Chcą mi wcisnąć taki cud techniki ale po przeczytaniu dochodzę do wniosku,
    > że to może być zwykłe oszustwo.

    Magnetyzer może być analogowy czy cyfrowy zasada działania jest taka sama ,
    zobacz czym zajmuje sie od wielu lat infrakor

  • 13. Data: 2010-06-25 07:53:15
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Tzn, leci na full albo wcale ? Nie da się płynnie (czyt. analogowo)
    > regulować natężenia strumienia wody ? :-)

    Proponuję zmianę definicji na zawór proporcjonalny, a jego już spokojnie
    można uznać za cyfrowy :-)

  • 14. Data: 2010-06-25 08:25:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Chcą mi wcisnąć taki cud techniki ale po przeczytaniu dochodzę do wniosku,
    > że to może być zwykłe oszustwo.
    > http://www.instalacjebudowlane.pl/4135-25-1195.htm
    >
    > Nie wiem jak działają takie magnetyzery ale co może zdziałać kilka watów
    > wobec ton wody?

    wiesz, fabrycznie magnetyzery (zwykłe - nie cyfrowe ;-) ) montuje np
    Vaillant w swoich kotłach więc ich działanie pozostaje bezsprzeczne ale
    na... zapobieganie odkładania się kamienia kotłowego co ma miejsce OIDP przy
    podgrzewaniu wody powyżej 60st C,
    nie wiem do czego to ma być zastosowane, myślę że warto założyć magnetyzer
    zwykły - ceny coś bodaj 100, 200zł? z tym że ich wielkość dobiera się bodaj
    na wielkość przepływu,

    brat

  • 15. Data: 2010-06-25 08:39:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Jun 2010 00:56:43 +0200,
    Robben <...@n...mail> screamed:

    > Czy uważacie, że to oszustwo? Jak to możliwe żeby sprzedawać takie wyroby po
    > 2500zł ! ?
    > Ja sobie czytam i przecieram oczy ze zdumienia co piszą w internecie.

    Nie takie wyroby się sprzedaje w dziale audio... :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:39:21 user up 12479 days, 22:34, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.90 ]

    The only English words I saw in Japan were Sony and Mitsubishi.

  • 16. Data: 2010-06-25 08:40:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Jun 2010 08:24:38 +0200,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:

    > I żadnych stanów pośrednich? Może jednak jest tam jakiś efekt kwantowy,
    > superpozycja czy cos :P

    Przejścia między 0 a 1 jako stany niedozwolone z przyczym oczywistych
    pomijam. ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:39:50 user up 12479 days, 22:34, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.90 ]

    Wagner's music is better than it sounds. -- Mark Twain

  • 17. Data: 2010-06-25 08:40:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 25 Jun 2010 08:25:10 +0200,
    Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> screamed:

    > Tzn, leci na full albo wcale ? Nie da się płynnie (czyt. analogowo)
    > regulować natężenia strumienia wody ? :-)

    No tu mnie masz. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 10:40:41 user up 12479 days, 22:35, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.90 ]

    Definition of rape: The wrong man.

  • 18. Data: 2010-06-25 10:48:23
    Od: "Robben" <...@n...mail>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > nie wiem do czego to ma być zastosowane, myślę że warto założyć magnetyzer
    > zwykły - ceny coś bodaj 100, 200zł? z tym że ich wielkość dobiera się

    Czyli zdania są podzielone :-)
    Czy takie coś działa w kończu czy to oszustwo ?

  • 19. Data: 2010-06-25 11:58:10
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-25 12:48, Robben pisze:

    > "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message

    > Czyli zdania są podzielone :-)
    > Czy takie coś działa w kończu czy to oszustwo ?

    Magnetyzery do instalacji kotłowych, ograniczające osadzanie się
    kamienia faktycznie są stosowane zupełnie poważnie i ponoć działają,
    chociaż nie polegają chyba na prostym przyłożeniu magnesu do rury.

    Magnetyzery do paliwa, czy automagicznie uzdatniające wodę, to oczywista
    bujda.

    --
    Yakhub

  • 20. Data: 2010-06-25 12:23:22
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Yakhub pisze:

> [...]
    > chociaż nie polegają chyba na prostym przyłożeniu magnesu do rury.
    >
    > Magnetyzery do paliwa, czy automagicznie uzdatniające wodę, to oczywista

    Swego czasu czytałem gdzieś że stosuje się je przy silnikach okrętowych.
    No i jak wyżej, nie polega to na przyłożeniu ładnie wyglądającego
    magnesu _gdzieś tam_ do rury podającej paliwo. Oszczędności na paliwie
    były rzędu 0.1% ale i tak było to opłacalne.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem