  • Data: 2010-07-28 18:01:02
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Mialem na mysli ta mala. A tak BTW to moze byc i fajna, pasujaca
    > rozmiarem, ale dla poczatkujacego zwyczajnie zbyt ciezka.

    Ma dość nisko środek ciężkości więc ten ciężar nie taki straszny.
    Na centralkę nie będzie stawiał :) Do ziemi niedaleko.
    Jak miałbym coś w tym guście nabyć to to.
    A jestem początkującym motonitą (trochę starszym ale ...)
    Mam XJ900 (jako pierwsze). Siadłem na Szedołkę kumpla
    (tylko mniejszą) to jakoś lekko się zrobiło :-)

    Szymon