  • Data: 2010-08-05 16:51:23
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (troche d3ugie)
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzupełniając: Wczoraj przejechałem kilkanaście kilometrów VTX1800.
    I nie wiem co powiedzieć. Chyba bym się nie przesiadł z XJ900.
    Wielkie, manewrowość mniejsza (ale się da), całkiem inne oddawanie
    mocy (której chyba nie brakuje), hamulców niet (ciekawe co powiedzieliby
    ci, którzy twierdzą, że XJ900 nie ma hamulców:).
    Właściciel twierdzi, że wygodniejsze (jechał na moim). Objechał tym
    Bałtyk dookoła i zadowolony.
    Co myślicie warto zmieniać (za jakiś czas) zapatrywania i zamiast FJR
    nabyć cruisera (tylko dużego - małe są nieteges dla początkującego)?

    Szymon