  • Data: 2010-07-29 08:03:44
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar pisze:

    > Niedawno tu była taka dyskusja, kolega szukał klasyka, motocykla który
    > wygląda, nie jest pastikowy i banalny. Potem zdryfował na choppery,
    > armatury i inne tego typu pierdoły. W końcu kupił Transalpa, i prawie
    > nie pisze. Bo jeździ i nie ma zdaje się czasu na klepanie w klawiaturę.
    > ;-)

    Siema,

    to byłem, ja, ja, ja! ;)
    Chciałem dorzucić swoje 3 grosze, ale ponieważ wciąż czuję się
    świeżakiem, uważam, że doradzeniem powinni zajmować się "starsi"... ;)

    Wywołany do tablicy napisze pokrótce swoją zawiłą "historię"
    poszukiwania tego jedynego... motocykla... ;)

    1. Wzorem (estetycznym) była i jest Estrella (ale okazała się za mała),
    choć wizualnie jest dla mnie majstersztykiem!
    Potem starszy brat, czyli W 650, ale po za zasięgiem cenowym, problem z
    (tanimi) częściami, itp. (jest ich w PL bardzo mało).

    2. Słuchając innych rozszerzyłem zakres poszukiwań na motocykle,
    niekoniecznie wpadające mi w oko (to naprawdę była trudna decyzja), ale
    za to uniwersalne na każdą drogę, z mnóstwem części w dobrych cenach,
    przyjazną obsługą, małym apetytem na zupę a przede wszystkim na trasę,
    bo to był mój priorytet - podróżowanie motocyklem.
    Do pyrkania po okolicy prawie kupiłem Estrellkę, ale to by było błędem,
    bo mam Babcię Jawcię. ;)

    3. Dużo czytałem i oglądałem zdjęcia różnych sprzętów, jeśli tylko
    mogłem, to macałem na żywo, by w końcu przymierzyć się do legendarnego
    Trampusia, czyli Hondy Transalp 650.

    4. Stać mnie było na 600 szukałem, szukałem i... w końcu trafiłem z
    pełnym (!!!) wyposażeniem turystycznym, z malowanym bakiem, ale jest
    prosta, wygląda świeżo, gada pięknie, zmieniam tylko części
    eksploatacyjne (napęd, opony, klocki, płyny).
    Wizualnie mnie nie podbiła, ale brzydka też nie jest, powiedzmy taka
    czwórka z dużym minusem i... czerwona! ;)

    Do tego V-ka która pięknie pracuje jadąc do 120 karmi się poniżej "5",
    powyżej 140 (to nie jest motocykl do takich prędkości) "6" z haczykiem.
    i odpukać w ostatnie 2.5 miesiąca zrobiłem... 7 tysiaków po PL. ;)

    Banan nie schodzi mi z gęby!!!

    Acha - ja jeżdżę solo, mam 180/80, ale znajomi z forum latają z
    plecaczkami i bagażami, choć wtedy wiadomo i tak niezbyt szybki motocykl
    (dla mnie - początkującego 50 koników, to idealna moc) staje się jeszcze
    bardziej potulny.

    > Zastanów się, czy bardziej chcesz jeździć dla frajdy z jazdy, czy
    > jeździć pod knajpę a niedzielę z kolegami lansik po okolicy.

    Dokładnie, to jest sedno przy wyborze!!!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175