  • Data: 2010-07-28 14:08:17
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "makak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i2ogf7$kb6$...@n...task.gda.pl...
    > witam
    > podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
    (...)
    > mam 185cm; jazda raczej krótkie trasy, dojazd do roboty czasem na wieś do
    > 100km, ale 2 osoby,

    Bida panie, bida... Serio: idz za rada Kefira. Shadow i virago sa
    zdecydowanie male. Na magnie nie mialem okazji siedzec, wiec nic nie powiem.
    Wez se jakiegos UJM'a, pojezdzij i jak bedziesz dalej chcial isc w tym
    kierunku co teraz i dalej z pasazerem, to wtedy kupisz cos powyzej litra
    (bez strachu, ze ciezkie). Bedzie odpowiednio duze, a silnik na tyle
    elastyczny, zeby pasazer nie sprawial problemu.

    --
    pzdr:
    Ivam