  • Data: 2013-06-27 21:13:00
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-16 19:09, Stachu Chebel pisze:

    > między tymi wspawanymi ciulstwami raz ta , raz śmak. Odpowiedź: ZERO,
    > bo w powietrzu prąd nie płynie!! Hmmm, mówię, że tam nie ma
    > powietrza, odpowiedź: no to tym bardziej...

    Strach się bać. Teraz to już zupełnie nie wiadomo, co taki ma w głowie.
    Może pewnego dnia stwierdzi, że kondensator nie przewodzi prądu
    zmiennego, bo przecież pomiędzy okładzinami znajduje się izolator. Albo
    przyjdzie mu do głowy, że na uzwojeniu wtórnym nie ma napięcia, bo
    przecież nie ma ono galwanicznego połączenia z pierwotnym. Albo w jakimś
    wykonanym prototypie zapłonie mu łuk elektryczny, bo przecież w
    powietrzu prąd nie płynie. ;)

    Widać, że człowiek nauczył się robić kompilacje z gotowych rozwiązań,
    ale nie rozumie (przynajmniej nie w pełni) istoty zjawisk, które za nimi
    stoją. Nie byłoby to niczym złym, gdybyśmy mówili o elektroniku amatorze
    - sam długo operowałem na tym poziomie i dopiero jakiś czas temu
    zabrałem się za nadrabianie zaległości w teorii. Jednak, żeby mgr inż.
    reprezentował taki poziom?