    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <kkmcic$rlf$1@mx1.internetia.pl> <kkmmqg$7m0$1@speranza.aioe.org>
    <kkmo9q$21j$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kko4or$gej$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <516fbcf1$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkoku6$bjf$1@speranza.aioe.org>
    <516fddd2$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkon3u$jf6$1@speranza.aioe.org> <a...@m...uni-berlin.de>
    <51c810fc$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Mon, 24 Jun 2013 12:00:37 +0200

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:51c810fc$0$1464$65785112@news.neostrada.pl...
    (...)

    > Ale TIM będzie zawsze, kiedy istnieje sprzężenie zwrotne i tym większe im
    > głębsze musi być sprzężenie, a sprzężenie musi być tym głębsze im większe
    > wzmocnienie mają tranzystory, a wzmocnienia tranzystorów coraz większe i
    > koło się zamyka.
    > Oczywiście można ograniczyć TIM wprowadzając tzw. lokalne sprzężenia
    > zwrotne oraz szybsze tranzystory. Jednak budując stopnie wzmacniaczy
    > ogranicza się szybkość pracy poszczególnych stopni, aby ograniczyć
    > możliwość wzbudzeń w.cz.

    A tak naprawdę, to wiesz, na czym polega mechanizm tych zniekształceń?
    Może się czepiam, ale mam wrażenie, że niezbyt wiernie powtarzasz wieści z
    pisemek dla elektroników amatorów. Może i się mylę, ale nic nie poradzę na
    moje subiektywne wrażenie, tylko wrażenie. Na pewne sprawy jestem wyczulony
    i właśnie mi one "zapachniały".
    Powtórzę, co kiedyś pisałem - wysłyszę różnice między MP3-320 a WAV (jest
    naprawdę bardzo nikła). Jakość dźwięku ma dla mnie wbrew pozorom, OGROMNE
    znaczenie (nagrania video z kalkulatorów przenośnych mnogie na YT, są dla
    mnie nie do słuchania, nie nadają się nawet do wyrzygania).
    Nie robię jednak sensacji, jeśli jakieś urządzenie zagra gorzej, jeśli tylko
    jest prawidłowo ustawione i używane, ze źródłem dźwięku lepszym jakościowo
    od patefonów sprzed 100 lat i poprawnym technicznie. Albowiem moim celem
    jest czerpać przyjemność ze słuchania nastawiając się na przekaz, a nie
    towarzyszącą mu technikę. Jak mi się nie podoba jakiś przekaz, to go po
    prostu wyłaczam.